تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 دسامبر 2014 - 23:58
کد خبر : 2447

دستاوردهای پژوهشی اساتید و دانشجویان آموزشکده فنی یاسوج به نمایش گذاشته می شود.

دستاوردهای پژوهشی اساتید و دانشجویان آموزشکده فنی یاسوج به نمایش گذاشته می شود.

مهرداد موحد پوربا گرامیداشت هفته پژوهش گفت دستاوردهای پژوهشی اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی در هفته پژوهش به نمایش گذاشته می شود.

2

معاونت آموزشی وپژوهشی آموزشکده فنی وحرفه ای یاسوج با گرامیداشت هفته پژوهش گفت دستاوردهای پژوهشی اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی در هفته پژوهش به نمایش گذاشته می شود.

مهرداد موحدپور درگفتگو با خبرنگار نسیم دنا  گفت: دراین نمایشگاه استانی که در سالن الغدیر برگزار می شود غرفه ای به آموزشکده فنی وحرفه ای اختصاص یافته است که در این غرفه مقالات علمی اساتید،پروژه های تحقیقاتی دانشجویان ، توانمندی اختراعات و تولیدات جشنواره محتوای الکترونیکی و دست ساخته های دانشجویان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی حمایت از مولفان کتب در زمینه های فنی وحرفه ای ،حمایت از اختراعات دانشجویی وپرداخت هزینه آنها و حمایت از تولیدات جشنواره های الکترونیکی ومسابقات علمی را از برنامه های حوزه پژوهشی این آموزشکده ذکر کرد.

معاونت آموزشی وپژوهشی آموزشکده فنی وحرفه ای یاسوج پژوهش را کلید توسعه جوامع بشری دانست وگفت : پژوهش تلاشی منسجم و نظام‌مند در راستای توسعه وپیشرفت و بهترین راهکار‌ ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه‌های زندگی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی