تاریخ انتشار : شنبه 27 می 2023 - 0:06
کد خبر : 24359

رئیس اداره امور تربیتی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح استان مستلزم برنامه ریزی هدفمند است

کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح استان مستلزم برنامه ریزی هدفمند است

آفتاب دنا : رئیس اداره امور تربیتی ،مشاوره ومراقبت از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر برنامه ریزی در راستای  کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح استان تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، آقای فروزش در بازدید سرگروهای کیفیت بخشی از برخی مدارس گفت: فعالیتهای

آفتاب دنا : رئیس اداره امور تربیتی ،مشاوره ومراقبت از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر برنامه ریزی در راستای  کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، آقای فروزش در بازدید سرگروهای کیفیت بخشی از برخی مدارس گفت: فعالیتهای پرورشی و تربیتی فراتر از برگزاری یک سری مسابقات و راه اندازی گروه سرود و تئاتر و یا حتی برگزاری نماز جماعت و مراسم صبحگاه می باشد بلکه فعالیتها و برنامه های تربیتی و پرورشی باید در متن همه برنامه های درسی باشد و محدود به یک یا چند عنوان خاص نباشد.

وی به سرگروهای کیفیت بخشی فعالیتهای پرورشی برای تقویت و احیای برنامه های پرورشی تاکید کرد و گفت: وظیفه اول و دغدغه اصلی آموزش و پرورش و تربیت دینی و اخلاقی و و تقویت باورهای اعتقادی ودینی  دانش آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه  این بازدید نیز گفت : شرط موفقیت در پیشبرد اهداف تربیتی و فعالیت های پرورشی مدارس کشور، برنامه ریزی مدون و نظارت پیوسته بر کار مدارس در این حوزه است.

مرضیه کرمی، افزایش و بهبود کیفیت فعالیت های پرورشی و تربیتی با روش های متنوع و پرجاذبه، به کارگیری خلاقیت و ابتکار، کسب مهارت و دانش را جمله اقدامات مهم فعالیت های پرورشی مدارس دانست و تاکید کرد : ارتقا ، پویایی و سرزندگی فعالیت های پرورشی در مدارس بین دانش آموزان بستگی به شیوه مدیریت و استفاده از فنون و ریزه کاری های مربی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی