تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 دسامبر 2014 - 0:19
کد خبر : 2434

فضای دانشگاه برای ابراز عقیده و سلایق دانشجویان باز است

فضای دانشگاه  برای ابراز عقیده و سلایق دانشجویان باز است

شاپور رمضانی با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو به همه دانشجویان اظهار داشت:: فضای دانشگاه همیشه برای ابراز عقیده و سلایق دانشجویان باز است و از این فضا در دانشگاه یاسوج طبق قوانین و چارچوب دانشگاهها استقبال می کنم.

سرپرست دانشگاه یاسوج در نشست تشکلهای سیاسی دانشجویی استان با استاندار گفت: جامعه دانشگاهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس همواره حضور فعال داشتند که نشان دهنده جایگاه دانشجو و دانشگاه است.

81148051-5667019 دانشگاه متشکل از چند عنصر ساختارهایی که در یک دانشگاه، استاد و دانشجو است که اگر عنصر سوم نباشد دانشگاه بی معنی است.

وی افزود: دانشجویان جلودار خیلی از مسایل اجتماعی و سیاسی تحولات قبل از انقلاب بودند.سرپرست دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس همواره حضور فعال داشتند که نشان دهنده جایگاه دانشجو و دانشگاه است.

رمضانی تصریح کرد: بسیاری از مطالبی که در این نشست دانشجویی مطرح شد مطالبی بودند که باید در درون دانشگاه مطرح شود و اگر مطلبی مخصوص دانشگاه در خارج از این محیط مطرح شود، ناشی از ضعف مسئولان دانشگاههاست و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید مطالبه گر برای ارتقاء جایگاه دانشگاه در استان باشند اما مسایلی که در این نشست مطرح شد تنها مسایل صرف سیاسی و زیر سوال بردن یکدیگر بود.

سرپرست دانشگاه یاسوج بیان کرد: دانشجویان مطالبه گری و دیدبانی که از درون دانشگاه به جامعه دارند را داشته باشند و با پرورش دادن این حس بتوانند نظارت را به جایی برسانند که دانشگاهها و جامعه به جایگاه والا خود برسند.

وی اضافه کرد: فضای دانشگاه همیشه برای ابراز عقیده و سلایق دانشجویان باز است و از این فضا در دانشگاه یاسوج طبق قوانین و چارچوب دانشگاهها استقبال می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی