تاریخ انتشار : یکشنبه 30 نوامبر 2014 - 23:19
کد خبر : 2419

زنان در جامعه حضور پررنگ تری داشته باشند

زنان در جامعه حضور پررنگ تری داشته باشند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمددر اولین همایش زنان تاثیر گذارر در گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در خانواده و اجتماع که در سالن کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد گفت: زنان در جامعه ما باید حضور پررنگ تری داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا  زینب

13930611000331_PhotoAمدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمددر اولین همایش زنان تاثیر گذارر در گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در خانواده و اجتماع که در سالن کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد گفت: زنان در جامعه ما باید حضور پررنگ تری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا  زینب هاشمی افزود: زنان ما از ابتدای خلقت تاکنون در همه عرصه ها بخصوص در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند و تاثیر گذار بوده اند.

وی بیان کرد: زنان جامعه تنها نیاز مادی ندارند در حالی که به جو اجتماعی سختی دچار هستند و حضور آنها در جامعه کمرنگ تر شده است و از جامعه فاصله گرفته اند که هر کدام از ما می توانیم با فرهنگ سازی مناسب بار این مسائل را برای زنانی که در جامعه دچار مشکلاتی هستند کمتر کنیم.

هاشمی اضافه کرد: گاهی همین خانواده هایی که دچار فقر و نیازمند به کمک هستند بچه هایی به جامعه تحویل می دهند که جز نخبگان کشوری خواهند شد و افتخاری برای استان و خانواده خود می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی