تاریخ انتشار : جمعه 28 نوامبر 2014 - 20:50
کد خبر : 2370

عمران وآبادانی در روستای تلخسرو شتاب می گیرد

عمران وآبادانی در روستای تلخسرو شتاب می گیرد

غلامحمد زارعی با اینکه اعتبار کافی وجود دارد و دیگر دلیلی برای کندی وسهل انگاری کار وجود ندارد از مدیر بنیاد مسکن و دهیار روستای تلخسرو خواست تا سریعا با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی بهسازی وآسفالت را شروع نمایند.

نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمی با مردم روستای تلخسرو که در مسجد این روستا برگزار شده بود از شتاب گرفتن عمران وآبادانی در این روستا خبر داد.

غلامحمد زارعی ضمن تقدیر وتشکر از استقبال خوب مردم این روستا گفت:علی رغم پیشینه تاریخی روستای تلخسرووفاصله کم آن با مرکز استان متاسفانه آنگونه که در شان این مردم وزیبنده آنان است زیر ساختهای آن به خوبی شکل نگرفته وتا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی گفت از محل اعتبارات ماده ۱۸۰واعتبارات متمرکز ملی مبلغ ۶۰۰میلیون تومان برای بهسازی و آسفالت معابر این روستا تخصیص یافته است که عملیات اجرایی آن همین هفته آغاز می شود.

زارعی افزود:در صورتیکه این اعتبار جذب شود وبهسازی وآسفالت معابر سرعت بگیرد این اعتبار افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه با روشنایی این روستا نیز گفت: طراحی روشنایی معابر تمام شده ودر دستور کار اداره برق قرار گرفته وکلیه خیابانهای این روستا تا یک ماه آینده از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد.

SONY DSC

زارعی با بیان اینکه هرگونه خدمت رسانی در روستاها نیازمند طرح هادی است از بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد خواست تا دوماه آینده طرح هادی روستای تلخسرو نهایی شود ومردم این روستا جهت گرفتن خدمات هیچ دغدغه ای از نظر طرح هادی نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در مورد بلوار ورودی شهر یاسوج که از روستای تلخسرو می گذرد نیزگفت : به همراه استاندار از این بلوار بازدیدی داشتیم ومقرر شد که در جلسه ای با حضور استاندار ،مدیرکل راه ترابری وشهرداریاسوج برگزار ومشکلات تعریض این بلوار بررسی واقدام لازم صورت گیرد.

زارعی در این نشست نیز مبلغ ۲میلیون تومان برای توسعه وتعمیر مسجد روستا ی تلخسرو اختصاص داد.در این نشست صمیمی چند نفر از اهالی تلخسرو دغدغه ها وخواسته های عمومی مردم را مطرح کردند.

علی شیرایموری یکی از اهالی روستای تلخسرو که به نمایندگی از مردم این روستا سخن می گفت : مطالبه اصلی مردم این روستا را بحث بهسازی وآسفالت ،آب آشامیدنی ،روشنایی معابر وتعریض بلوار اصلی روستا را که ورودی شهر یاسوج است ذکر کرد وخواستار عنایت وتوجه بیشتر مسئولان به این روستا شد.

زبیر بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی روستای تلخسرو نیز در این نشست ضمن تقدیر وتشکر ار عنایت وتوجه خاص مسئولان به این روستا از روند کند روشنایی معابر انتقاد کرد وگفت انتظار می رود اداره برق شهرستان بویراحمد در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشد.

وی طرح هادی روستا را از دغدغه های جدی مردم دانست که باید این طرح شتاب بیشتری بگیرد تا خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد نشود.

بختیاری خیر دنیا وآخرت مسئولان را در خدمت رسانی صادقانه به مردم دانست وگفت مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند وباید مسئولان زمینه رفاه وآسایش آنان را فراهم آورند.

سیدولی موسوی یکی دیگر از اهالی روستای تلخسرو به قدمت تاریخی این روستا وهمجواری آن با مرکز استان اشاره کرد وگفت : زیر ساختها وامکانات اولیه در این روستا به خوبی شکل نگرفته که نیازمند توجه ویژه مسئولان به مردم خوب این دیار است.

وی با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان دلسوز و خدمات نظام اسلامی هستند گفت : مسئولان نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشند وباید زمینه رفاه وآرامش آنان را فراهم آورند.

موسوی توجه ویژه به امکانات اولیه در این روستا را مطالبه ودغدغه جدی مردم ذکر کرد واظهار امیدواری کرد حضور نماینده محترم بویراحمد ودنا ومسولان خدوم استانی وشهرستانی منشا خیر وبرکت برای مردم این روستا باشد .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در پایان این نشست در دیدار چهره به چهره با مردم به دغدغه های آنان گوش داد و مسائل ومشکلات آنان را مورد بحث وبررسی قرار داد.

گفتنی است مهندس رهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ،کناری معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بویراحمد،مرادی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد وبخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد در این بازدید نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا را همراهی می کردند.

DSC_0009

DSC_0010

DSC_0013

 DSC_0012

 

DSC_0013

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی