تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 نوامبر 2014 - 19:55
کد خبر : 2358

کشاورزی اولین و اساسی‌ترین ساختار زیربنایی یک جامعه برای رسیدن به توسعه است

کشاورزی اولین و اساسی‌ترین ساختار زیربنایی یک جامعه برای رسیدن به توسعه است

فرماندار کهگیلویه گفت: کشاورزی اولین و اساسی‌ترین ساختار زیربنایی یک جامعه برای رسیدن به توسعه است.

139308081958572413961063به گزارش نسیم دنا،سید کرامت الله کریمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید جهاد کشاورزی این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته بسیج،اظهار داشت:یکی از بنیان‌های مشروعیت بخش و فراهم ساز این دولت از نظر هویتی و ساختاری و تاریخی نقش مردم در حماسه سیاسی و اقتصادی است.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: و این نقش را به نام ملت بزرگ ایران به نام بسیج  با منش و تفکر بسیجی نقشی خوب آفرید.

وی بابیان اینکه مثلث موزون مردم و مسئولین از این تفکر با این حماسه در چنین روزی خود را نشان داده است،ابراز کرد: و جریان اعتدال دولت تدبیر و امید،فلسفه‌ای مبتنی بر اخلاق و نشأت گرفته از همین انقلاب است.

 

کریمی بابیان اینکه اعتدال یعنی اعتدال مثبت و باید همواره تفکر اعتدالی داشته باشیم،عنوان کرد: اعتدال سیاسی به عنوان یک مکانیزم در دستور کار قرار دارد.

 

وی بااشاره به اینکه اعتدال برای توسعه فرزند ارشدی به نام اصلاحات دارد،بیان کرد: کشاورزی یعنی بنیادی ترین و اساسی ترین زیربنای هر جامعه برای رسیدن به توسعه است.

 

کریمی بابیان اینکه شهرستان کهگیلویه دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی است،عنوان کرد: باید باتوسعه درامر کشاورزی اقتصاد متوازن و توسعه متوازن را ایجاد کنیم.

وی بابیان اینکه کاردانی و مدیریت متفاوت التزام این توسعه را به عنوان یک اصل به صورت مدیریت اجرایی ثابت می‌کند،خواستار همکاری مسئولان شهرستان برای تبدیب حالت بالقوه کشاورزی کهگیلویه به حالت بالفعل و غنی شد.

 

کریمی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده بهینه و خلاقیت از ظرفیت‌های موجود در شهرستان است و با رونق کشاورزی از اقتصاد تک محصولی رهایی می‌یابیم.

 

وی بیان کرد: فلسفه دولت اعتدال یعنی نگاه همگانی و میزان‌های آن برای تغییرات در مکانیزم اصلاحات نقش می‌بندد.

کریمی ویژگی‌های یک مدیر موفق را کاردانی،مشروعیت و مقبولیت از نگاه مردم و فرامردمی و هماهنگی با دولت تدبیر وامید ذکر کرد و گفت: دگردیسی و تغییر در امور سیاسی یک امر طبیعی است.

وی ابراز کرد: پیوند بین اصول گرا و اصلاح طلب خود نوعی اعتدال است و در آینده از مسئولان خود عملکرد فعالیت و کارهای آنها را خواهانیم و بررسی می‌کنیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی