تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2022 - 14:06
کد خبر : 23523

در سفر یک روزه به مناطق چاروسا و دیشموک صورت گرفت؛

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش از برخی مدارس و بررسی وضعیت آموزشی + گزارش تصویری

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش از برخی مدارس و بررسی وضعیت آموزشی  + گزارش تصویری

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مردمی سیزدهم از مدیرانش خواسته است تا با حضور در کف میدان و در کنار مردم، مشکلات را بررسی و به رفع آن اقدام کنند.

به گزارش آفتاب دنا حسنعلی عزت‌خواه  به همراه  معاونین  آموزش ابتدایی  ، متوسط  و روسای ادارات بازرسی  ، روابط عمومی  و اداره دوره اول و پیش دبستانی در سفر به  مناطق چاروسا  و دیشموک با حضور سرزده در  برخی مدارس از نزدیک  در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی  این مناطق قرار گرفت.

وی با حضور در دبیرستان متوسطه اول امام حسن مجتبی(ع)  روستای کلات بنه  راه منطقه دیشموک در فضایی صمیمی با دانش آموزان گفتگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی آنان  قرار گرفت.

عزت خواه،  از  مدیر و معلمان این دبیرستان خواست برای  تربیت دینی دانش آموزان  در کنار فعالیت‌های آموزشی  توجه‌ جدی داشته باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه  از دبیرستان الزهرا جاورده بازدید و ضمن حضور در کلاسهای درس با دانش آموزان از نزدیک گفت گو و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.

عزت خواه جمع دانش آموزان این دبیرستان بر حفظ هویت دینی و حجاب فاطمی تاکید کرد وگفت: دانش آموزان در امور مدرسه مشارکت و با مدیر و معلمان همکاری کنند و در زیبا سازی محیط مدرسه  نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ادامه داد: زمانی می توانیم  یار و یاور خوبی برای رهبر معظم انقلاب باشیم  که خوب درس بخوانیم و پیشرفت کنیم.

عزت خواه در بازدید سرزده از دبستان روستای سراب رود سمه در منطقه دیشموک بازدید  و از نزدیک  با دانش آموزان  و آموزگاران  گفتگو کردند.

عزت خواه در جمع دانش آموزان ابوذر غفاری دلی منطقه دیشموک بر توجه به هویت ایرانی ، اسلامی تاکید کرد و از دانش آموزان خواست با خوب درس  خواندن  آینده ای  زیبا برای خود رقم بزنند تا  فرد مفیدی  برای جامعه  باشند.

رئیس اداره  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز گفت : ۷ تیم از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این سفر از حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی  مدارس دیشموک و چاروسا بازدید کردند.

وی گفت :  در جلسه جمع بندی سفر نیز گزارش بازدید تیم های ارزیابی ارائه خواهد شد.

گفتنی است: در بازدید از مدارس چاروسا ودیشموک، صالحی رئیس بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و سرهنگ بهمنیار رئیس بسیج فرهنگیان استان نیز  که جهت برنامه های از قبل برنامه ریزی شده حضور یافته بودند با شنیدن حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان ، وی را در برخی مدارس همراهی کردند که از نکات قابل توجه این سفر بود.

معلمان، دانش آموزان و اولیا ازحضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در مدارس چاروسا ودیشموک اظهار خوشحالی و شادمانی می کردند و به اذاعان آنان برای اولین بار بود که بالاترین مقام آموزش وپرورش در فضایی صمیمی و آکنده از محبت ومهربانی با دانش آموزان و معلمان گفتگو می کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی