تاریخ انتشار : یکشنبه 13 نوامبر 2022 - 17:24
کد خبر : 23299

احداث سه پروژه تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد

احداث سه پروژه تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: پروژه های آموزشی و تحصیلی در مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد توسط خیرین مدرسه ساز احداث و به بهره برداری رسید به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛ براساس اعلام سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال حاضر ۷۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد فرسوده هستند. نبود امکانات و زیرساخت های مناسب

آفتاب دنا: پروژه های آموزشی و تحصیلی در مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد توسط خیرین مدرسه ساز احداث و به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛ براساس اعلام سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال حاضر ۷۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد فرسوده هستند. نبود امکانات و زیرساخت های مناسب آموزشی برای تحصیل دانش آموزان بی بضاعت در روستاهای استان چالش جدی است که باید برای رفع آن فکر اساسی کرد. تا کنون دولت با استفاده از اعتبارات توانسته بخشی از این معضل را رفع کند، اما هنوز در برخی از مناطق استان فضای فرهنگی و آموزشی مناسب وجود ندارد. لذا مشارکت خیرین می تواند فضای استاندارد تحصیلی برای بخش زیادی از دانش آموزان را فراهم کند.

حسینی نیک با اشاره به اینکه فضای آموزشی حق دانش آموزان است، گفت: خیرین محترم با مشارکت می توانند فضای استاندارد آموزشی برای بخش زیادی از دانش آموزان فراهم کنند.

گفتنی است به همت بنیاد “موج مهربانی” تعدادی از خیرین شروع به احداث چندین مدرسه در مناطق مختلف استان کردند.

خیرین مدرسه ساز در کمتر از سه ماه چندین پروژه آموزشی و تحصیلی را در سطح استان تکمیل کردند. مدارس حضرت امیرالمومنین روستای مختار یاسوج و روستای خربل گچساران توسط خیر مدرسه ساز “امیر هادی انصاری” احداث شد و همچنین مدرسه شش کلاسه معرفت و مساوات خلف آباد یاسوج با مشارکت خانواده های “معرفت” و “مساوات” به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی حدود چهار پروژه آموزشی دیگر توسط خیرین مدرسه ساز بنیاد “موج مهربانی” تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی