تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 نوامبر 2022 - 17:51
کد خبر : 23218

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد:

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه وبویراحمد شناسایی و جذب می شوند

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه وبویراحمد شناسایی و جذب می شوند
آفتاب دنا : معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید حمزه باقری نژاد در جلسه هیات اندیشه ورز که به همت دفتر امور اجتماعی استانداری با حضور نخبگان علمی وفرهنگی در محل آموزش وپرورش  به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استاندار با محور شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل تشکیل شده بود گفت: مسئولان آموزش و پرورش در شهرستانها و مناطق ضمن تشکیل جلسه با مدیران مدارس، شورای های اسلامی شهر و روستا ،دهیاران و مراکز بهداشتی ودرمانی بازماندگان از تحصیل را شناسایی و شرایط را برای تحصیل آنان فراهم می کنند.

وی از ایجاد پویش شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل با رویکرد بازگشت به چرخه آموزش در استان خبر داد وگفت: بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل درواقع گامی برای تحقق عدالت آموزشی است که در استان کهگیلویه وبویراحمد نیاز به مشارکت موسسات، نهادها، سمن‌ها و رسانه ها در شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل داریم.

باقری نژاد افزود: شناسایی  برخی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به دلیل نداشتن نشانی محل سکونت، شماره تماس و دیگر راه های ارتباطی با آنها،کار بسیارسختی است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، فقرمالی و فرهنگی، بدسرپرستی، اشتغال به کار، ازدواج زودهنگام، بیماری صعب العلاج و عقب ماندگی ذهنی را  از جمله دلایل بازماندن از تحصیل ذکر کرد.

باقری نژاد تصریح کرد: شهروندان در صورت داشتن فرزند و یا اطلاع و شناسایی کودک بازمانده از تحصیل می توانند به  معاونتهای آموزش ابتدایی  شهرستانها و مناطق و یا اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان یاداور شد: تاکنون در استان کهگیلویه وبویراحمد ۴۷۰ نفر از کود‌کان بازماند‌ه از تحصیل، شناسایی و جذب شد‌ه اند.

وی در پایان گفت:  بازمانده از تحصیل به گروه سنی ۶ تا ۱۷ سال گفته می شود که در چرخه آموزشی قرار ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی