تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2022 - 18:28
کد خبر : 23200

پذیرش نیرو در دستگاه‌های دولتی تنها از طریق آزمون انجام می‌شود/ دستور استاندار برای اشتغال جوانان کهگیلویه و بویراحمدی

پذیرش نیرو در دستگاه‌های دولتی تنها از طریق آزمون انجام می‌شود/ دستور استاندار برای اشتغال جوانان کهگیلویه و بویراحمدی

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پذیرش در دستگاه‌های دولتی تنها از طریق آزمون صورت می‌گیرد و مواردی به غیر از این خلاف قانون است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛سید علی احمدزاده در ادامه ملاقات‌های عمومی با مردم، امروز شنبه هم پذیرای جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در زمینه

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پذیرش در دستگاه‌های دولتی تنها از طریق آزمون صورت می‌گیرد و مواردی به غیر از این خلاف قانون است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛سید علی احمدزاده در ادامه ملاقات‌های عمومی با مردم، امروز شنبه هم پذیرای جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در زمینه اشتغال و بیکاری، آبرسانی روستایی، کمک‌های معیشتی، حوزه کشاورزی و دیگر حوزه‌ها درخواست‌هایی داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان اینکه عمده دلیل مراجعه مردم اشتغال است، گفت: پذیرش نیرو تنها از طریق آزمون استخدامی ممکن است و جذب نیرو غیر از آزمون‌های استخدامی، خلاف قانون است.

وی بیان کرد: بخش دیگری از کسانی که به ما مراجعه می‌کنند افرادی هستند که در دولت‌های گذشته از کار اخراج شدند و به ما مراجعه می‌کنند که دستورات لازم داده می‌شود تا اگر حقی از این افراد تضییع شده باشد به آنها بازگردد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کارخانه سیمان در منطقه دشت‌روم بویراحمد احداث شده و جوانان منطقه اولویت اشتغال به کار در این کارخانه هستند اما یکسری بی‌توجهی‌ها موجب شده افرادی که مسئولیت دارند از بستگان و اطرافیان خود استفاده کنند که از معاون اقتصادی خواستیم برای کارخانه سیمان و سایر واحد‌های مشابه نامه ارسال و اعلام شود که بچه‌های استان در اولویت قرار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سایر کسانی که به ما مراجعه می‌کنند مشکلاتی در حوزه منابع طبیعی دارند، گفت: برخی دیگر افراد هم مشکلات معیشتی دارند و به دنبال تسهیلات بانکی هستند که دستورات لازم صادر شد.

احمدزاده عنوان کرد: در میان مراجعه‌کنندگان افرادی بودند که زمین‌های کشاورزی دیم داشتند و می‌خواهند این زمین‌ها را به آبی تبدیل کنند اما توان مالی برای خرید لوله را ندارند که از سازمان مربوطه خواستیم در این خصوص همکاری داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا درخواست‌های مردم پیگیری می‌شود با بیان اینکه همه تلاش مدیران حل مشکلات مردم است، عنوان کرد: برخی درخواست‌های مردمی هم از طریق معاونت‌های استانداری و دستگاه‌های مربوطه و هم از طریق دفتر استاندار پیگیری می‌شود تا منجر به نتیجه شود ضمن اینکه خودم در ملاقات‌های عمومی مستقیم با مدیران تماس می‌گیرم و از آنها می‌خواهم به مشکلات رسیدگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی