تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2022 - 8:31
کد خبر : 23053

دوره آموزش ایمنی و اطفا حریق در  آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد + تصویر

دوره آموزش ایمنی و اطفا حریق در  آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد + تصویر

 آفتاب دنا:همزمان با آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل  و در راستای مدیریت بحران و بلایا دوره آموزشی اطفاء حریق ، با هدف توانمندسازی کارکنان در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی در اداره کل  آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری این برنامه گفت:  این دوره آموزشی در  محوطه ورودی اداره کل آموزش وپرورش با همکاری سازمان آتش نشانی انجام شد که کارکنان این  اداره کل با اصول و نکات مهم شیوه های مهار آتش و پیشگیری از بروز خسارت های احتمالی جانی و تجهیزاتی در محل کار آشنا شدند.

  حسنعلی عزت خواه افزود: در این برنامه کارشناس سازمان آتش نشانی در زمینه انواع آتش سوزی‌ها، شناسایی انواع خاموش کننده ها، طریقه خاموش کردن آتش و حفظ ایمنی فرد خاموش کننده آموزش های لازم ارایه و کارکنان به صورت عملی طریقه خاموش کردن اطفاء حریق توسط کپسول های آتش نشانی  را تجربه کردند.

 وی با بیان اینکه فراگیری مقابله با آتش‌ سوزی و اطفای حریق برای کارکنان ضروری است، اظهار کرد: برگزاری این چنین  دوره هایی باعث آشنایی بیشتر تیم بحران و کارکنان بیمارستان با روش ‌های جدید مقابله با آتش ‌سوزی می شود.ستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی