تاریخ انتشار : جمعه 7 اکتبر 2022 - 22:36
کد خبر : 22925

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد :

مدارس تخریبی دنا با کار جهادی ساخته شد

مدارس تخریبی دنا با کار جهادی ساخته شد

یاسوج – مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با کار جهادی و مساعدت و پای کار آمدن برخی استانهای کشور مدارس تخریبی ناشی از زلزله در کوتاهترین زمان ممکن از نو ساخته شد. به گزارش آفتاب دنا، حسنعلی عزت‌خواه  روز جمعه در آیین افتتاح  فضاهای آموزشی شهرستان دنا که در زلزله

یاسوج – مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با کار جهادی و مساعدت و پای کار آمدن برخی استانهای کشور مدارس تخریبی ناشی از زلزله در کوتاهترین زمان ممکن از نو ساخته شد.

به گزارش آفتاب دنا، حسنعلی عزت‌خواه  روز جمعه در آیین افتتاح  فضاهای آموزشی شهرستان دنا که در زلزله  سی‌سخت  آسیب  دیده بودند گفت: با همکاری سازمان توسعه و تجهیز مدارس  و همکاری استانهای  خوزستان،  فارس و آذربایجان شرقی  مدارس سی سخت در  زمان ممکن ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 وی از پیگیری ها و نگاه ویژه  آموزش وپرورش  و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسائل آموزش وپرورش قدردانی کرد و گفت:  اگر زمین لرزید و سقفی فرو ریخت ، به مددد شما مسئولان دوباره همه تخریب ها از نو ساخته شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تاکید بر تکمیل اردوگاه  فرهنگی شهرستان دنا  اظهار داشت : فضای ورزشی در استان نیازمند توجه بیشتری است.

وی با بیان ایتکه تعداد دانشآموزان ما نسبت به دیگر مناطق کشور کمتر است گفت: به دلیل پراکندگی  مناطق روستایی  تعداد زیادی مدرسه زیر ۱۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که برای تقویت مسائل آموزشی  نیازمند نگاه متفاوتی نسبت به سایر مناطق کشور است.

براساس این گزارش امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، استاندار ، نماینده و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از چهار طرح آموزشی درسی سخت مرکز شهرستان دنا بهره برداری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی