تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 سپتامبر 2022 - 16:07
کد خبر : 22918

برگشت اعتماد و امید به مردم رهاورد اولین سال استقرار دولت سیزدهم

برگشت اعتماد و امید به مردم رهاورد اولین سال استقرار دولت سیزدهم

آفتاب دنا: تلاش جهت افزایش فرهنگ خدمت رسانی به مردم با روحیه جهادی ،مردم محوری ، و ارتباط چهره به چهره با مردم در ۳۱ سفر استانی بخشی از موفقیتهای دولت سیزدهم بود که اعتماد و امید را به مردم برگرداند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید ولی موسوی از فعالان رسانه ای در

آفتاب دنا: تلاش جهت افزایش فرهنگ خدمت رسانی به مردم با روحیه جهادی ،مردم محوری ، و ارتباط چهره به چهره با مردم در ۳۱ سفر استانی بخشی از موفقیتهای دولت سیزدهم بود که اعتماد و امید را به مردم برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید ولی موسوی از فعالان رسانه ای در بادداشتی در رابطه به کارنامه یکسالگی دولت سیزدهم آورده است:

کارنامه سال اول استقرار دولت سیزدهم در همه ابعاد سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی و عمرانی در مقایسه با دوازدهم کارنامه ای درخشان و قابل دفاع است.آنچه در شعارهای انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی ملموس بود توجه به مردم و بازگشت اعتماد و امید آفرینی در جامعه بود که خوشبختانه روحیه مردمی شخص رئیس جمهور و اعضای دولت در سراسر کشور نشاط اجتماعی و امید به کارآمدی نظام اسلامی را به خوبی متبلور کرد.
مردم در نظام اسلامی صاحب اصلی انقلاب و نظام هستند و برای رفاه و آسایش آنان در زمینه های مختلف دولتها رسالت خطیری را برعهده دارند. عدم توجه به خواسته ها و دغدغه های مردم باعث شکاف طبقاتی و بی اعتمادی مردم به حاکمان خواهد شد. مردم عقد اخوت باهیچ گروه ،حزب و بندی نبسته اند و قدردان همه آنهایی هستند که برای حل مشکلات جامعه و کاهش آلام و دردهای آنان گام برمی دارند.
بهترین قضاوت را در زمینه عملکرد دولتها مردم خواهند کرد چرا که مردم هستند که در ارتباط با مسئولان مشکلات و نارسایی ها را منتقل می کنند و پاسخگویی و مسئولیت پذیری مسئولان را می آزمایند.
دولت سیزدهم در اولین سال استقرارش به خوبی توانست مسائل کلان ملی را به خوبی مدیریت کند و به دوراز بد اخلاقی ها و حاشیه سازیها و با بهره گیری از نظرات نخبگان واهل فن در موضوعات مختلف و با نگاه و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری قطار پیشرفت کشور را به سمت آینده ای بهتر و طلوع فراهایی زیباتر سوق داد که ثمرات آن در آینده بیشتر روشن خواهد شد.
بدون تردید هر چند سال اول سپری شده دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از آن به تغییرات لازم در بدنه مدیریتهای اجرایی ستادی و استانی سپری گردید و همچنین دولت در این سال با موانع و مشکلات متعدد خارجی و داخلی روبرو بود، اما در همین مدت تلاش شد با سوق دادن جهت گیریها و رویکردها در بسترهای تصمیم گیری به سمت برنامه ها و شعارهای انقلاب، و تلاش برای تقویت روحیه جهادی و هدر ندادن زمان زمینه خدمات متعددی را برای مردم در بسترهای مختلف فراهم آورد.
تلاش جهت افزایش فرهنگ خدمت رسانی به مردم با روحیه جهادی ، بازگشت کارخانه های راکد به چرخه تولید جهت افزایش اشتغال ،مردم محوری ، رویکرد عدالت محور در بخشهای مختلف ، اتخاذ رویکرد های فعال و عزتمندانه در عرصه دیپلماسی و احیای دیپلماسی اقتصادی ،حمایت از بخش خصوصی ، سرمایه گذاری ، تولید و کار آفرینی ،کنترل تورم و از همه مهمتر ارتباط چهره به چهره با مردم در ۳۱ سفر استانی بخشی از موفقیتهای دولت سیزدهم بود که اعتماد و امید را به مردم برگرداند.
مشکلات کشور را دولت سیزدهم به تحریم ها گره نزد و با هوشمندی مسئله هسته ای را مدیریت کرد.
امروز غرب در شرایطی قرار گرفته است که چاره ای جز پذیریش خواسته های منطقی و عقلایی ملت ایران را ندارد و انشالله با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاشهای مخلصانه رئیس جمهور و تیم دیپلماسی ایران عزیز ،مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی غرب به سرگردگی آمریکا نتیجه خواهد داد و حقانیت ملت ایران به جهانیان اثبات خواهد شد.
و اما در کهگیلویه وبویراحمد در سال اول استقرار دولت هرچند تغییرات به کندی پیش رفت و دغدغه مندان و دلسوزان انتظارات بیشتری داشتند ولی شرایط خدمت به مردم وارد مرحله جدیدی شد و استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد. انتظار می رود استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان نمایند عالی دولت مردمی ایران قوی برای شتاب گرفتن چرخهای توسعه ، توجه به تخصص گرایی در انتخاب مدیریتهای استان و ارزیابی از عملکرد آنان در دومین سال استقرار دولت را مورد توجه جدی قرار دهد و با آسیب شناسی وضع موجود و مشورت با صاحب نظران و اهل خرد و گماشتن مدیران لایق ، توانمند و کوشا جهت بهینه سازی سازمانها و ساماندهی ساختار اداری مسیر حرکت رو به پیشرفت این دیار را هموار سازد.
در کهگیلویه وبویراحمد با داشتن این همه ظرفیت انسانی و مواهب الهی، مسئولان نباید فرصتها را به مسائل حاشیه ای گره بزنند و به مسائلی بپردازند که سودی به حال مردم ندارد بلکه باید شبانه روز به خدمت به مردم فکر کنند.
ارتباط نزدیک مسئولان با مردم و بخصوص قشر محروم جامعه بدون هیچ واسطه، گاه در حل مسائل جاری چنان موثر واقع می شود و حقایق را برای شما آشکار می کند که ساعت ها کار کارشناسی و صرف وقت و هزینه قادر به انجام آن نیست هیچگاه مسئولان در عمل خود از مردم جدا نکرده و به زیر مجموعه های خود نیز گوشزد کنند که در همه حال مردم را تکریم کنند و با مهربانی با آنان سخن بگویند.
مسئولان دولت مردمی ایران قوی باید به این نکته توجه کنند که پست و مقام ماندگاری ندارد و ارث و میراث پدری کسی نیست و خیلی‌ها آمدند و رفتند و خیلی‌ها خواهند آمد و روزی هم خواهند رفت اما تنها چیزی که برای مسئولان می‌ماند، خدمت صادقانه به مردم است که امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و رمز ماندگاری دولت در همین است.
برنامه محوری ، پیگیر بودن تا حصول نتیجه ،نظارت وارتباط با مردم از دغدغه های جدی مردم، از مدیران دولت مردمی ایران قوی است که امید می رود با وحدت وهمدلی واستفاده از شایستگان در مسند مدیریت شاهد رشد وتعالی این دیار پرگهربیش از هرزمان دیگری باشیم.
انشاء الله امیدواریم همه بکوشیم هم به وظایفمان خوب آشنا باشیم وهم خوب به وظیفه مان عمل کنیم وتلاش کنیم به تعبیر امام راحلمان در سرزمین اعمال ورفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی