تاریخ انتشار : شنبه 27 آگوست 2022 - 20:16
کد خبر : 22862

جعبه ابزار در اتاق بازرگانی یاسوج توزیع می شود

جعبه ابزار در اتاق بازرگانی یاسوج توزیع می شود

آفتاب دنا: مدیر موسسه مهراندیشان خورشید یاسوج از برگزاری همایش جعبه ابزار موفقیت در اتاق بازرگانی یاسوج خبرداد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مسلم ملک زاده در این خصوص گفت: همایش بزرگ توسعه کسب و کار و مهارت های فردی تحت عنوان جعبه ابزار موفقیت درقالب سخنرانی وبا رویکرد کوچ فردی و کوچینگ، مهارت

آفتاب دنا: مدیر موسسه مهراندیشان خورشید یاسوج از برگزاری همایش جعبه ابزار موفقیت در اتاق بازرگانی یاسوج خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مسلم ملک زاده در این خصوص گفت: همایش بزرگ توسعه کسب و کار و مهارت های فردی تحت عنوان جعبه ابزار موفقیت درقالب سخنرانی وبا رویکرد کوچ فردی و کوچینگ، مهارت های فردی، هوش مالی و هوش هیجانی، مذاکره و فروش در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج در یازدهم شهریور برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت مهارت های فردی اظهار کرد: ارتقای مهارت های فردی ازقبیل نحوه تعامل و انعطاف درارتباطات، شیوه های ایجاد ارتباط ومهارت های بین فردی، مهارت های رهبری، مدیریت زمان و اخلاق کاری به عنوان مهارت های نرم در کنار مهارت های سخت بسیار ضروری است و فراگیری این دو مهارت نه تنها شما را به یک متقاضی واجد شرایط برای شغل مورد نظرتان تبدیل می کند بلکه جایگاه اجتماعی تان را به نحو چشمگیری ارتقا می دهد.
ملک زاده افزود: این همایش با حضور اساتید برجسته بین المللی جناب آقایان دکتر کیمایی، دکتر علیرضا سلیمی و مهندس مهدی میررفیع برگزار و در پایان این همایش به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا می شود.
مدیر نخستین همایش تخصصی، ممیزی و مدیریت توسعه کسب و کار تصریح کرد: همه ما بایستی برای تبدیل شدن به نسخه بهتری ازخود تلاش کنیم و برای نیل به این هدف اول باید نیازهای خود را بشناسیم و نحوه پایداری در مقابل چالش ها فرا گیریم.
ملک زاده تقویت مهارت گوش دادن را رکن اصلی یادگیری دانست ،و افزود: یکی ازمعضلات اصلی جامعه امروزی ما ازبنیان خانواده تا سایر سطوح و ارکان عدم مهارت گوش دادن است.
وی با اشاره به توسعه روزافزون کسب و کارهای نوین گفت: در دنیای پر رقابت امروز لازم است که استراتژی های کسب و کار را یاد بگیریم.
وی بیان کرد: دایر کردن غرفه محصولات و خدمات مرتبط با موضوع کسب و کار از طریق صاحبان مشاغل از جمله برنامه های جانبی این همایش است.
جهت ثبت نام به صورت حضوری به موسسه مهر اندیشان خورشید واقع در خیابان مصلی چهار راه شریعتی پلاک ۷۱ مراجعه فرمایید.
و یا از طریق لینک زیر ثبت نام بفرمایید
https://b2n.ir/p00901

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی