تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فوریه 2014 - 13:28
کد خبر : 228

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:اجرای طرح ایستگاه مطالعه مفید در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:اجرای طرح ایستگاه مطالعه مفید در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ایستگاه مطالعه مفید در همه شهرستان‌های این استان خبر داد.نادر حسینی ظهر امروز اظهار کرد: با توجه به این‌که فرماندار هر شهرستان رئیس انجمن کتاب‌خانه‌ها‌ آن شهرستان محسوب می‌شود، می‌توان با همکاری فرمانداری در بحث کتاب و کتابخوانی کارهای خوبی انجام داد. مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان

DSC_0132

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ایستگاه مطالعه مفید در همه شهرستان‌های این استان خبر داد.نادر حسینی ظهر امروز اظهار کرد: با توجه به این‌که فرماندار هر شهرستان رئیس انجمن کتاب‌خانه‌ها‌ آن شهرستان محسوب می‌شود، می‌توان با همکاری فرمانداری در بحث کتاب و کتابخوانی کارهای خوبی انجام داد.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اهمیت طرح ایستگاه مطالعه مفید که یک فکر جدید است و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند همه باید اهل مطالعه باشند و با کتاب در تماس باشند از این‌رو فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود.

حسینی عنوان کرد: در هر شهرستان یک کتابخانه کوچک برای تمامی سنین و در زمینه‌های مختلف و به صورت کارشناسی شده در مکانی ثابت مستقر شده که این کتابخانه ۱۵ عنوان کتاب دارد که در اندازه‌های استاندارد دو متر در نیم متر مربع دایر می‌شود.

حسینی تصریح کرد: از این ۱۵ عنوان کتاب پنج عنوان در عرصه کودک و نوجوان و ۱۰ عنوان دیگر برای بزرگسالان در نظر گرفته شده که به نوعی هر فردی به این کتابخانه‌ها مراجعه کند کتاب مورد نیازش موجود باشد.

وی گفت: در سال اول این طرح پنج مورد از این ایستگاه‌ها در سطح یاسوج، یک مورد در گچساران و یک مورد دهدشت برپا می‌شود و کتاب‌های موجود در این ایستگاه‌ها روزانه بازرسی می‌شوند که به صورت ماهانه این عناوین تعویض می‌شوند تا مطالب تکراری نباشند.

وی از طرح بزرگ کشوری خلاقان برتر خبر داد و گفت: این طرح به این صورت است که ایده‌های افراد به کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان ارجاع داده می‌شوند تا با ارسال ایده‌ها به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ایده‌های خلاق استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی