تاریخ انتشار : جمعه 29 جولای 2022 - 20:46
کد خبر : 22634

در پی نامساعد بودن شرایط جوی:

گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق کهگیلویه و بویراحمد لغو شد

گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق کهگیلویه و بویراحمد لغو شد

آفتاب دنا : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از لغو گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید ولی موسوی با اعلام این خبر گفت: در پی شرایط نامساعد جوی وهشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران  استان دومین گردهمایی

آفتاب دنا : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از لغو گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید ولی موسوی با اعلام این خبر گفت: در پی شرایط نامساعد جوی وهشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران  استان دومین گردهمایی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق که قرار بود شنبه ۸ مردادماه به میزبانی آموزش وپرورش شهرستان دنا برگزار شود لغو و به اواخر هفته موکول شد.

 وی با بیان اینکه این گردهمایی در راستای پروژه مهر و برای  هماهنگی وتعامل بیشتر میان روابط عمومی ها برگزار خواهد شد گفت: تبیین جایگاه و نقش روابط عمومی در آموزش وپرورش، برگزاری کارگاههای آموزشی تکنیک های خبرتویسی، فن بیان و سخن وری، بررسی فعالیت‌ کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در شهرستانها و مناطق و چالشهای پیش روی حوزه روابط عمومی بخشی از برنامه‌های گردهمایی یک روزه روابط عمومی شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که با مساعد شدن شرایط جوی برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بارش ها روز جمعه و شنبه در استان شدت می گیرد و جهت مقابله با خسارات احتمالی تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در آماده باش کامل باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی