تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 جولای 2022 - 18:23
کد خبر : 22565

دوره‌های آموزشی موسیقی در شهرستان باشت برگزار می‌شود

رضا جنتی

دوره‌های آموزشی موسیقی در شهرستان باشت برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی موسیقی در شهرستان باشت برگزار می‌شود
دوره‌های آموزشی موسیقی توسط این اداره در شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت، پرویز مددی با اشاره به فعالیت انجمن موسیقی این اداره، اظهار داشت: انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از انجمن‌های فعال این اداره است.

خبرنگار: رضا جنتی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: دوره‌های آموزشی موسیقی توسط این اداره در شهرستان برگزارمیشود .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب دنا، پرویز مددی با اشاره به فعالیت انجمن موسیقی این اداره، اظهار داشت: انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از انجمن‌های فعال این اداره است.

وی با بیان اینکه انجمن موسیقی در باشت در طول سال دوره‌های آموزش موسیقی مطلوبی برگزار می‌کند، افزود: این انجمن برای دوره تابستان برگزاری کلاس آموزش موسیقی را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خاطرنشان کرد: آموزش های گیتار، سه تار، سنتور ، ویولن ،نی و آواز و تصویربرداری و عکاسی حرفه ای ، در این دوره آموزشی به علاقه‌مندان و شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

مددی عنوان کرد: کار ضبط صدا، ضبط موسیقی، ضبط نریشن، ضبط دیالوگ و گویندگی وضبط آهنگ های محلی و لری در این انجمن انجام و رکورد فایل‌های صوتی برای موسسات و مداحان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری کلاس‌ها در خانه فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت واقع در فلکه امام خمینی(ره) خیابان شهید رسول عباسی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۰۹۱۳۰۹۷۱۰۱۲ آقای جنتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی