تاریخ انتشار : شنبه 15 نوامبر 2014 - 9:35
کد خبر : 2252

بانک صادرات پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی

بانک صادرات پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی

مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا گفت: بانک صادرات ایران در حال حاضربه عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشورخدمات قابل توجهی را در زمینه بانکداری الکترونیکی به مردم ارائه می دهد.

اشاره:
بانکداری الکترونیک یعنی استفاده از ابزارهای نوین جهت ارائه خدمات پولی وبانکی به مشتریان به طوری که کمترین مراجعه به بانک ورضایتمندی لازم از نظر دقت ،سرعت وآسانی استفاده از فناوری انفورماتیک وارتباطات واطلاعات در جهت حذف دو قید زمان ومکان از خدمات بانکی است .اقداماتی نظیر توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی ،توسعه تجهیزات وایجاد شبکه یکپارچه وفراگیر پرداخت الکترونیکی وفراهم آوردن زمینه مشارکت بخش خصوصی از مزایای بانکداری الکترونیکی است وبانک صادرات استان در این زمینه پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک است.
یکی از بانک های پیشتاز درارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی که با بهره گیری از شبکه گسترده شعب، عابر بانک ها، کارت خوان ها و… بسیار موفق عمل کرده و اکثریت مردم ایران در جریان خدمات آن هستند، شبکه گسترده خدمات بانک صادرات است.
باتوجه به اهمیت خدمات ارزشمند بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد به مردم وافزایش چشمگیر دستگاههای خودپرداز توسط این بانک که بستر ساز ارائه خدمات مطلوب به مردم بوده است خبرنگار نسیم دنا با آقای منوچهر نامدارپور مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه مصاحبه ای انجام داده است که ضمن تشکر از خدمات خوب وقابل تحسین بانک صادرات استان در جهت رفاه حال مردم از نظر خوانندگان گرانقدر می گذرد .
عععععع
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی  نسیم دنا گفت: بانک صادرات ایران در حال حاضربه عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشورخدمات قابل توجهی را در زمینه بانکداری الکترونیکی به مردم ارائه می دهد.
منوچهر نامدارپور افزود: ابزارهای بانکداری الکترونیکی و تحقق فرهنگ استفاده از این نوع خدمات، فواید زیادی برای افراد جامعه در کلیه سطوح داشته است.
وی بانکداری الکترونیکی را زایشی از تکنولوژی پیشرفته در عصر حاضر دانست وگفت: قدمت بانکداری الکترونیکی به بعد از جنگ جهانی دوم می رسد که در دهه های اخیر سرعتی روز افزون وشتابنده داشته است.
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد ،انتقال وجابجایی در یک لحظه از حسابی به حساب دیگر ،خدمات دستگاههای خود پرداز ،پایانه های فروش وپایانه های الکترونیکی را از نمادهای بانکداری نوین برشمرد وگفت استفاده از ابزار الکترونیکی وانواع خدمات این ابزار ها هرروز روبه گسترش است وبانکها در جمهوری اسلامی نباید در این زمینه عقب بمانند و هرروز باید برای رسیدن به سطح بانکهای بین المللی تلاش کنند که در همین راستا بانک مرکزی شبکه بانکی کشور را ملزم به ارائه خدمات الکترونیکی نموده است
منوچهر نامدارپور در ادامه اظهار داشت: کاهش مراجعات مشتریان به شعب بانکها، کاهش توسعه فیزیکی بانکها از لحاظ ساختمان و …، کاهش ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت به عنوان یک سرمایه ملی، کاهش آلاینده های محیطی در سطح شهر، کاهش هزینه های عملیاتی بانکها، گسترش محدوده جغرافیایی فعالیت مشتریان، ایجاد فرصت برای مشتریان جدید بانک، کاهش هزینه چاپ اسکناس و امحای اسکناس های فرسوده، افزایش امنیت و کاهش سوء استفاده و جرم و جنایت، تقویت شاخص سلامت و بهداشت عمومی، صرفه جویی در کاغذ، حضور بیشتر افراد در منزل و کنار خانواده، امکان انتقال سریعتر اطلاعات به نقاط مختلف کشور، شفاف شدن فعالیت های اقتصادی، کاهش حجم بایگانی فیزیکی و … که همگی در راستای منافع ملی و کاهش هزینه های مشتریان و بانکها می باشند از مزایای بانکداری الکترونیک است
خودپردازهای بانک صادرات آماده سرویس دهی بصورت شبانه روزی به دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب
مدیر شعب بانک صادرات استان گفت: خودپردازهای ثابت و سیار این بانک ,آماده سرویس دهی به دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب بصورت شبانه روزی می باشد.
وی افزود: خودپردازهای این بانک هم اکنون افزون بر پرداخت وجه ,قابلیت دریافت مکانیزه قبوض,عملیات رمز ,انتقال وجه, اعلام موجودی ,ارائه صورتحساب ,خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری ,پرداخت اقساط کارت اعتباری و کمک به موسسات خیریه را نیز دارند .
نامدارپورخاطر نشان کرد که بانک صادرات ایران در ١۵ شهریور سال ١٣٣١ تأسیس شده و در طول ۶٢ سال خدمت توانسته است علاوه بر مشارکت در طرح های عظیم تولیدی و همگامی با سیاست های کلان اقتصادی کشور خدمات متنوع و مطلوبی را به هموطنان ارایه و نقش موثری در توسعه و آبادانی میهن اسلامی ایفا نماید و هم اکنون به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور در خدمت آحاد هموطنان گرامی می باشد.

افزایش چشمگیر دستگاههای خودپرداز وپایانه های فروش بانک صادرات
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد شعب بانک صادرات در استان را۲۴ شعبه ذکر کرد و گفت: این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام نموده است.
منوچهر نامدارپوربه دستگاههای خود پرداز بانک صادرات که مورد استقبال خوب مردم واقع شده است اشاره کرد وگفت هم اکنون۵۲ دستگاه خود پرداز ، ۲۴۸۳عدد پایانه های فروشpos) (1622 عدد دستگاههای رمزیاب (otp)بانک صادرات در سطح استان فعال هستند که این تعداد دستگاه حاکی از ارائه خدمات مطلوب بانکداری الکترونیکی به مردم است
وی تعداد تراکنش های پایانه های فروش تا شهریور ماه را بالغ بر ۲۰۱۰۰۰تراکنش اعلام کرد گفت علاوه بر دستگاههای خود پرداز ثابت یک دستگاه اتوبانک ویک دشتگاه خودپرداز سیار بانک صادرات در استان وجود دارد که به مردم خدمات مطلوب ارائه می کنند.
افزایش صدور انواع کارت الکترونیکی بانک صادرات
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد درادامه افزود: به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان شهریور۱۳۹۳ تعداد کارتهای فعال صادر شده سپهربانک صادرات در استان به ۳۳۵۰۴۶ کارت رسیده است.
نامدارپوربه دیگر فعالیتهای این بانک تا پایان شهریور۹۳ اشاره کرد و تعداد بن کارتها ی صادر شده را ۳۵۸۰۵ عدد ، کارت مجازی۴۱۱ عدد و کارت هدیه را ۱۲۳۸۴۵ عدد ذکر کرد که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار امیدواری کرد با افزایش دستگاههای خود پردازدر نقاط شلوغ وپر تردد شهرها ی استان به تدریج شاهد بهبود خدمات وسرعت ارائه خدمت و رفاه مشتریان باشیم.وی افزود: دستگاههای مجهز خودپرداز بانک صادرات بصورت ۲۴ ساعته به دارندگان انواع کارتهای عضو شبکه شتاب سرویس ارائه می‌دهند

درخشش بانک صادرات در عرصه اجتماعی
مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سال اقتصاد وفرهنگ ،عزم ملی ومدیریت جهادی گفت: این بانک در راستای توسعه اقتصادی استان تا پایان شهریور ماه ١٣٩٣، بالغ بر ….. تسهیلات پرداخت نموده است .
نامدارپورگفت: این بانک همسو با سیاستهای اقتصادی دولت و در راستای توسعه اقتصادی و آبادانی استان با برخورداری از شبکه گسترده شعب بانکی در سراسر کشور و استان نسبت به جذب نقدینگی جامعه و تزریق آن در بخشهای مختلف اقتصادی و اشتغالزایی اقدام نموده است که این تسهیلات به بخش خصوصی و دولتی در سرفصلهای مختلف شامل: کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی و خدمات، صادرات کالا، راه و ساختمان و مسکن پرداخت کرده است.
وی گفت: بانک صادرات استان در عرصه اجتماعی نیز برای رفع موانع و مشکلات هموطنان در راستای نیازهای اقتصادی آنان دست به اقداماتی موثر و کارامد از قبیل تخصیص وام قرض الحسنه در زمینه ازدواج، درمان، اشتغال زایی زده است تا با پرداخت این وامها به افراد واجدشرایط، باری از دوش آنان برداشته ومشکلات و چالشهای آنان را مرتفع سازد.
مدیر شعب بانک صادرات استان گفت: این بانک در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید وام های قرض الحسنه دیگری را برای جهیزیه، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی در نظر گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی