تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 جولای 2022 - 12:47
کد خبر : 22468

کارگاه آموزشی " پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی " ویژه خانواده‌ها در باشت برگزار شد

رضا جنتی

کارگاه آموزشی ” پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ” ویژه خانواده‌ها در باشت برگزار شد

کارگاه آموزشی ” پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ” ویژه خانواده‌ها در باشت برگزار شد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد

خبرنگار:رضا جنتی

سرپرست ارشاد باشت:

کارگاه آموزشی ” پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ” ویژه خانواده‌ها در باشت برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کارگاه آموزشی پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مسجد النبی(ص) شهرستان باشت و با حضور نمازگزاران برگزار شد.

این کارگاه آموزشی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت و با حضور یونس رضاپور استاد دانشگاه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و با موضوع کنترل خشم در خانواده، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد خانواده‌های بسیاری را گرفتار کرده است، اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

پرویز مددی با اشاره به نقش آموزش برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها می‌تواند نقش و تاثیر بسیاری در کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای صمیمانه و روابط مناسب میان والدین و فرزندان می‌تواند از گرایش فرزندان به سمت آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد جلوگیری کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: این اداره در راستای وظایف خود برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌ها را در برنامه کاری خود قرار داده است.

مددی افزود: این کارگاه‌های آموزشی با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه در مساجد و حسینیه‌های باشت و روستاهای اطراف برگزار می‌شود.

فضای مجازی آسیب‌های بسیاری برای خانواده‌ها ایجاد کرده است

یونس رضاپور استاد دانشگاه در این کارگاه آموزشی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه و لزوم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: خانواده‌ها با تربیت صحیح فرزندان می‌توانند آن‌ها را از انواع آسیب‌های اجتماعی در امان نگه دارند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها و دوری از سبک زندگی غربی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی آسیب‌های بسیاری برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

رضاپور افزود: خانواده‌ها اگر می‌خواهند فرزندان خود از آسیب‌های فضای مجازی در امان باشند باید ابتدا از خود شروع کنند و از فضای مجازی به شکل صحیح استفاده کنند تا فرزندان نیز از این طریق آموزش ببینند.

کارشناس آسیب‌های اجتماعی بر آموزش و آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با خطرات و آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی