تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آوریل 2022 - 16:21
کد خبر : 22062

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر:

اصالت و ماهیت هر رسانه در جشنواره های رسانه ای نمایان می شود

اصالت و ماهیت هر رسانه در جشنواره های رسانه ای نمایان می شود

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از خلاء هایی که در فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود داشت، عدم برگزاری جشنواره رسانه ای بود، زیرا ظهور و بروز رسانه ها و ماهیت و اصالت رسانه ای در این جشنواره ها مشخص می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از خلاء هایی که در فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود داشت، عدم برگزاری جشنواره رسانه ای بود، زیرا ظهور و بروز رسانه ها و ماهیت و اصالت رسانه ای در این جشنواره ها مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، «امین درخشان» امروز در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از بسیج رسانه، خبرنگاران و فرمانده سپاه فتح استان، اظهار کرد: سردار خرم دل شخصیتی فرهنگی بوده و دغدغه وی در زمینه مسائل فرهنگی کمتر از مسائل نظامی نیست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به شرایط رسانه های استان اشاره کرد و گفت: شرایط رسانه های استان از نگاه کلی در سطح کشور به نسبت میانگین رشد قابل توجهی از حیث رسانه و خبرنگار داریم.
وی ضمن تاکید بر اینکه با نگاه تهدید به رسانه ها نگاه نمی کند، افزود: کار رسانه ای دارای ظرافت بوده که اگر نگاه رسانه ای وجود نداشته باشد، اثرات مخاطره آمیزی در بر خواهد داشت.
درخشان خاطرنشان کرد: در رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های متعدد فرهنگی به ویژه رسانه، تقویت رسانه هایی که در اصالت و ماهیت کار خبری و در خدمت رشد، توسعه و پیشرفت استان هستند در دستور کار قرار دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از جشنواره های اولویت دار را جشنواره رسانه ای «ابوذر» دانست و گفت: یکی از خلاء هایی که در فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود داشت، عدم برگزاری جشنواره رسانه ای بود، زیرا ظهور و بروز رسانه ها و ماهیت و اصالت رسانه ای در این جشنواره ها مشخص می شود.
وی با اشاره به پیش بینی دو جشنواره رسانه ای برای رسانه های استان، ادامه داد: یکی از این جشنواره ها از لحاظ کیفیت و محتوا در مقیاس ملی، ولی به صورت استانی برگزار می شود.
درخشان یادآور شد: برای تقویت بنیه علمی و آموزشی رسانه ها با استفاده از ظرفیت افراد صاحب نظر و اساتید کشوری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه پیش بینی شده است.
این فعال فرهنگی و رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد توجه به مسئله «جهاد تبیین» از سوی رسانه ها را یک ضرورت در دنیای امروزی دانست و افزود: اگر رسانه ها در این زمینه مطالبه گری نداشته باشند، کار بر روی زمین می ماند.
وی از رسانه های در طراز انقلاب اسلامی خواست توجه به مسئله «جهاد تبیین» را مدنظر داشته باشند و گفت: یکی از مهم ترین اقشار و جامعه هدف «جهاد تبیین» همین خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که لازمه تحقق جهاد تبیین رسانه هایی است که در راستای اهداف انقلاب و پیشرفت استان و کشور گام بر می دارند.
درخشان ضمن تاکید بر اینکه باید جریان سازی رسانه ای داشته باشیم، گفت: در زمینه چالش های پیش روی استان و در راستای پیشرفت استان نیاز به هم صدایی و جریان سازی رسانه ای داریم، چرا که رسانه ها در کنار مسئولان تلاش کردند و در بحران های مختلف پا به پای مسئولان فعالیت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی