تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 نوامبر 2014 - 21:52
کد خبر : 2199

مشکل موازی‌کاری در ادارات کهگیلویه برطرف شود

مشکل موازی‌کاری در ادارات کهگیلویه برطرف شود

فرماندار کهگیلویه گفت: موازی کاری در درون دستگاه‌ها و ادارات کهگیلویه یکی از مشکلات و معضلات سیستم اداری است.

 

سید کرامت‌الله کریمی در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: ۲۱ مصوبه از جلسات گذشته مطرح شده که متأسفانه به طور نسبی اجرا شده است.

به گزارش نسیم دنا،81333400-5986943فرماندار کهگیلویه گفت: تعامل در کنار استقلال نهادها و سازمان‌ها امر مهم و ضروری است و در یک حوزه با وجود ۳متولی باید یک متولی به عنوان نهاد اصلی مدیریت کار را برعهده بگیرد.

کریمی هماهنگی‌های درون دستگاهی قبل از زمان تشکیل هر جلسه باید صورت گیرد،ابراز کرد: موازی کاری در درون دستگاه‌ها یکی از مشکلات و معضلات سیستم اداری است.

وی بابیان اینکه  زمان زیادی از جلسات صرف کارهای می‌شود که باید از قبل انجام می‌شدند،بیان کرد:  تشکیل کمیسیون تخصصی در ارتباط با حوزه‌های مختلف لازمه اجرایی شدن مصوبات است و نتیجه نهایی کمیسیون در جلسات مربوطه مطرح می‌شود.

کریمی با اشاره به محل دفن زباله‌های شهر دیشموک، اظهار کرد: مسئولان ابتدا از امکانات و مکانیزم‌های دولتی برای به سامان رسیدن امور استفاده کنند و اگر امکان پذیر نبود از حضور بخش خصوصی کمک بگیرند.

وی بابیان اینکه باید تمام هماهنگی‌های درونی شکل بگیرد تا به نتیجه مطلوب و نهایی برسیم،گفت: مصوبه خاصی در این جلسه مطرح نمی‌شود چون خیلی از مصوبات ناکام مانده‌اند و براساس یک برنامه زمان‌بندی پاسخ داده می‌شوند.

کریمی با اشاره به مشکلات پایانه‌های مسافربری شهر  دهدشت و اقدامات صورت گرفته در رفع این مشکلات،تصریح کرد: مقرر شد حوزه انتظامی با انعقاد قرارداد با متولیان امر امنیت این جایگاه را تأمین کنند و کمیته‌ای متشکل از شهرداری، حمل و نقل و پایانه‌ها، نیروی انتظامی و فرمانداری برای بررسی مشکلات پایانه‌‌های مسافربری تشکیل و تا یک هفته آینده نتیجه نشست ارائه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی