تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مارس 2022 - 19:38
کد خبر : 21803

رعایت قوانین رانندگی عامل اساسی در پیشگیری از تصادفات جاده ای

رعایت قوانین رانندگی عامل اساسی در پیشگیری از تصادفات جاده ای

آفتاب دنا : معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت قوانین رانندگی عامل اساسی در پیشگیری از حوادث جاده ای است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ “علی وارستگی” اظهار داشت: با توجه به شلوغی تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز از رانندگان محترم درخواست داریم،

آفتاب دنا : معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت قوانین رانندگی عامل اساسی در پیشگیری از حوادث جاده ای است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ “علی وارستگی” اظهار داشت: با توجه به شلوغی تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز از رانندگان محترم درخواست داریم، نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از پیش کوشا باشند.

وی افزود: رانندگان عزیز از عجله، شتاب و سرعت غیرمجاز در رانندگی بپرهیزند.

وارستگی تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودرو های دیگر امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت جاده‌ها تلاش می کند،بیان داشت: سفرتان را طوری زمان بندی کنید که نیاز به سفر با سرعت غیر مجاز نباشد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد،ضمن آرزوی سلامتی و امنیت برای مسافران نوروزی از رانندگان خواست؛ مسیر سفر را جزو سفر خود محسوب کرده و فقط به فکر رسیدن به مقصد نباشند و نشاط نوروزی را با عجله و شتاب به نگرانی برای خود و خانواده ها تبدیل نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی