تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2022 - 21:52
کد خبر : 21712

در آیین کلنگ زنی آغاز 50 پروژه ورزشی در استان مطرح شد:

عیدی ۶۰ میلیارد تومانی استاندار و نماینده بویراحمد ودنا برای توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد

عیدی ۶۰ میلیارد تومانی استاندار و نماینده بویراحمد ودنا برای توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی طرحهای ورزشی استان از اختصاص ۵۰میلیارد تومان به آموزش وپرورش برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و ورزشی اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آیین نمادین کلنگ زنی سالن ورزشی در دهستان کاکان به نمایندگی از ۵۰ پروژه ورزشی در سطح استان

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی طرحهای ورزشی استان از اختصاص ۵۰میلیارد تومان به آموزش وپرورش برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و ورزشی اختصاص داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آیین نمادین کلنگ زنی سالن ورزشی در دهستان کاکان به نمایندگی از ۵۰ پروژه ورزشی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار ، نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل آموزش وپرورش استان،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تبریک ولادت آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: همه انبیا الهی وعده ظهور آخرین حجت الهی را داده اند تا بشر از ظلم وجور رهایی یابد و به ساحل آرامش برسد.
سید علی احمد زاده ضمن تقدیر وتشکر از پیگیریهای مجدانه مدیرکل آموزش وپرورش استان در توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی مدارس استان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان ما شایسته بهترین ها هستند و باید تلاش شود برای سلامتی آنان و توجه به امر ورزش در مدارس بهترین فضاها احداث و در اختیار آنان قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی جهت توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در استان خبرداد وگفت: ۱۰ میلیارد تومان نیز با پیگیریهای نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا اختصاص یافته، که سرجمع ۶۰ میلیارد تومان جهت توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در اختیار آموزش وپرورش قرار خواهد گرفت.

نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، آموزش وپرورش را رکن توسعه وتعالی کشور در همه ابعاد دانست وگفت: اگر جامعه توسعه یافته ،پویا وبالنده می خواهیم باید به آموزش وپرورش توجه نماییم تا تغییر و تحول در بخشهای مختلف جامعه اتفاق بیفتد.
مهدی روشنفکر با بیان اینکه در مدت کوتاه مسئولیت آقای عزت خواه تلاشهای امیدوارکننده ای با روحیه جهادی و انقلابی در آموزش وپرورش در حال شکل گیری است خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش استان حال هوای خوبی ندارد و باید شبانه روز برای ارتقاء کیفی فعالیتهای آموزشی وتربیتی و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی مدارس گامهای بلندی برداشته شود.
نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند چشم انداز توسعه و بیانه گام دوم انقلاب نیز گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحصیل ،تذهیب و ورزش مسئولین باید بستر را برایتحول در آموزش وپرورش فراهم نمایند.
وی گفت: با بهره برداری از ۵۰ پروژه ورزشی که عملیات اجرایی آنان از امروز آغاز می شود، شاهد تحول خوبی در زمینه ارتقاء سرانه ورزشی در مدارس استان خواهیم بود.
وی از همکاری و مساعدت استاندار پرتلاش و فرهیخته استان در کمک به آموزش وپرورش در راستای توسعه فضاهای ورزشی تقدیر کرد وگفت: از ظرفیت کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس و به عنوان نماینده مجلس در شورای عالی آموزش وپرورش برای پیگیری و کمک به توسعه زیرساختهای آموزش وپرورش تلاش خواهم کرد.
وی گفت: از طریق رایزنی های صورت گرفته ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای ورزشی در اختیار آموزش وپرورش اختصاص یافته که امید می رود با حمایت استاندار خدوم شاهد تغییر در چهره مدارس استان در سال آینده باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تبریک نیمه شعبان گفت: احداث بیش از ۵۰ پروژه ورزشی در مدارس با اولویت مدارس دخترانه عیدی آموزش وپرورش به مردم شریف کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.
حسنعلی عزت خواه در تشریح پروزه های ورزشی کلنگ زنی در سطح استان گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقده میان معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش و اداره کل آموزش وپرورش استان ۴۰ چمن مصنوعی ،۸ سالن ورزشی و ۵ زمین ساحلی عملیات اجرایی آنان از امروز آغاز می شود .
وی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها از طرف وزارت آموزش وپرورش را قریب به ۱۵ میلیارد تومان ذکر کرد وگفت: ۱۷ میلیارد تومان نیز از طریق همکاری دستگاها و مشارکت خیرین تامین خواهد شد.
عزت خواه با بیان اینکه رسالت آموزش وپرورش تربیت انسانهای عالم ،متعهد ،خلاق و مسئولیت پذیر برای فردای ایران اسلامی است گفت: بدون همکاری مردم ومسئولان تحقق اهداف آموزش وپرورش میسور نخواهد بود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استاندار و نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به تامین اعتبار جهت شاداب سازی محیط مدارس و توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی در سطح استان همکاری نمایند.
فریبا حسینی معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: ۳۰۲۶ مدرسه در سطح استان وجود دارد که نیاز به توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی و آموزشی دارند.
وی از مساعدت دکتر ستاری فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش ، استاندار خدوم استان و نماینده پرتلاش شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی نسبت به توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در مدارس استان تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی