تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مارس 2022 - 18:08
کد خبر : 21676

اقدامات پیشگیرانه و مراقبت های ضد سرقت در استان افزایش می یابد/همه جانبه حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستم

اقدامات پیشگیرانه و مراقبت های ضد سرقت در استان افزایش می یابد/همه جانبه حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستم

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای افزایش ضریب امنیت، اقدامات پیشگیرانه و مراقبت های ضد سرقت در استان افزایش می یابد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سیدعلی احمدزاده در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان گفت: سرقت در زمان‌ها و محل ها و در جوامع مختلف بوده اما موضوعی که از

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای افزایش ضریب امنیت، اقدامات پیشگیرانه و مراقبت های ضد سرقت در استان افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سیدعلی احمدزاده در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان گفت: سرقت در زمان‌ها و محل ها و در جوامع مختلف بوده اما موضوعی که از ابتدای پیدایش سرقت تاکنون ثابت مانده زشتی آن در جوامع و مذموم بودن ماهیت آن در ادیان الهی به خصوص دین مبین اسلام است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ورود از طریق فرهنگ سازی، تقویت اعتقادات و ایجاد افزایش بازدارندگی در جامعه در مقابله با سرقت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه، همواره با مرتکبین سرقت برخورد و مقابله شده است، افزود: عوامل مؤثر و انگیزه سرقت در سارق و مقابله با سرقت و اقدامات پیشگیرانه باید مورد توجه باشد.

احمدزاده با بیان اینکه، سرقت ابعاد مختلف، گسترده و پیچیده ای دارد و حکوکت هم به صورت گسترده و به شدت با آن درگیر است و مبارزه می کند، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی موظفند از اموال دولت حفاظت کنند و حراست ها فعالتر عمل نمایند. 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ایجاد امنیت محله محور، توجه و نظارت بیشتر، رصد و کنترل در مناطق سرقت خیز، مجهز شدن به سامانه پایش و افزایش گشت ها تاکید کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز این مراقبت ها بیشتر شود.

وی با بیان اینکه؛ تربیت و آموزش نیروهای حرفه ‌ای در مبارزه با سرقت و راهکارهای مناسب برای کاهش سرقت بکار گرفته شود، گفت: علاوه بر گشت ها و کنترل ها، باید خودمراقبتی مردم از اموال و همچنین در دستگاه های اجرایی بیشتر شود.
 
احمدزاده، امنیت جان و مال مردم را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: برای افزایش ضریب امنیت و جلوگیری  و کاهش انواع سرقت ها، تشکل های مردمی و دستگاه های اجرایی، دستگاه های انتظامی و امنیتی را کمک و همراهی کنند.

استاندار با تاکید بر اینکه، نیروی انتظامی در سرعت عمل در تعقیب و شناسایی سارقان و در خصوص سرقت ها بسیار حساس و جدی باشد، ابراز داشت: به دنبال راهکارهای جدید مقابله و پیشگیری باشید.

وی با بیان اینکه، برخی از سرقت ها مانند سیم و کابل برق باعث می شود تا چند روستا را با مشکل جدی مواجه سازد و تمام خدمات عمومی آن منطقه را مختل سازد گفت: این موضوع مهم باید با جدیت کنترل و به آن پرداخته شود.

استاندار به زیر نظر داشتن محل‌های عمومی ‌به صورت محسوس و نامحسوس، شناسایی محل‌های ویژه تردد سارقان و ایجاد محیط ناامن برای آنها و برخورداری پلیس به امکانات مدرن و افزایش کارآیی آنها تاکید کرد و گفت: حمایت و همکاری مردم در این خصوص بسیار مهم است.

استاندار به پویش مردمی در خود مراقبتی و همکاری با نیروی انتظامی و امنیتی با موارد مشکوک و افزایش و تقویت گشت رضویون و کلانتری ها تاکید کرد و گفت: صمیمانه از نیروی زحمت کش نظامی و انتظامی که شبانه روز در ارتقای ضریب امنیت و آرامش مردم و حفاظت و مراقبت از جان و مال مردم تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: برادران نیروی انتظامی در سرما و گرما  و به طور شبانه روزی و در تعطیلی و غیر تعطیلی و در شرایط خطر و بطور مستمر فعال و مشغول خدمت و مسئول امنیت و آرامش مردم هستند و باید به لحاظ امکانات و ابزار و بطور همه جانبه پشتیبانی و حمایت شوند. 

استاندار هم گفت: همه جانبه پشتیبان برادران و عزیزان زحمت کش، خدوم و فعال نیروی انتظامی استان هستم و از هرگونه همکاری و کمک دریغ نخواهم کرد و دستگاه های اجرایی همه موظفند در حد لازم همکار و حامی عزیران نیروی انتظامی استان باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی