تاریخ انتشار : جمعه 11 مارس 2022 - 18:40
کد خبر : 21484

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج: :

فرهنگ غنی ایثار وشهادت نظام اسلامی را بیمه کرده است/بی توجهی به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با گذشت ۱۲ سال

فرهنگ غنی ایثار وشهادت نظام اسلامی را بیمه کرده است/بی توجهی به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با گذشت ۱۲ سال
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با انتقاد از عدم توجه به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از 12 سال از این پروژه می گذرد که 36 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم مدیران استان کمک کنند تا شاهد بهره برداری از پروزه مهم باشیم.

آفتاب دنا : مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگ غنی ایثار وشهادت نظام اسلامی را بیمه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، رضا پارسیان نژاد  پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهداء از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این ایام خبر داد واز انسجام ،همراهی و تعامل همه دستگاهها با بنیاد شهید تقدیر وتشکر کرد.

وی گفت:  استان کهگیلویه و بویراحمدبه نسبت جمعیت در دفاع مقدس جز استان‌های پیشگام و اول در کشور بوده است‌ که ۱۸۸۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را وظیفه ای همگانی دانست وگفت:  نماینده محترم ولی فقیه و ائمه استان ،مجموعه مدیریتی استان و در راس آنها استاندار فرهیخته استان نگاه خاصی به حل مشکلات جامعه ایثارگری دارند که در خور تحسین است.

پارسیان نژاد به مأموریت بنیاد شهید و وظیفه سخت و سنگینی که بر اساس ابعاد و وسعت فعالیت‌هایش یکی از گسترده‌ترین مجموعه کاری را انجام می‌دهد، اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیگری تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رقبای بسیار جدی در جبهه مخالف در حال تلاش برای مقابله با ارزش‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات این نظام هستند عنوان کرد: امروز جنگ، نبرد روایت‌هاست و چیزی که ضرورت دارد تا به مردم منتقل شود ارزش‌های دفاع مقدس است تا مورد تحریف قرار نگیرد.

وی خطر تحریف و فراموشی آرمانهای شهدا را جدی  دانست وگفت: در جهاد تبیین همه باید در بیان ارزشها و آرمانهای شهدا اهتمام داشته باشیم تا در جنگ روایتها ارزشهای نظام اسلامی آنگونه که شایسته است  بیان شود.

پارسیان نژاد با اشاره به اشتغال فرزندان شهدا وجانبازان نیز گفت:  مسئله اشتغال فرزندان از مسائل ومطالبه جدی جامعه ایثارگری است که در گذشته کم کاریهایی صورت گرفته که باید با جدیت پیگیری وجبران شود.

وی از همه خانواده های معزز شهدا ،ایثارگران ،جانبازان،آزادگان و عموم مردم خواست با ارائه نظرات سازنده وایده های خلاقانه ،خادمان خویش را در بنیاد شهید کمک کنند تا آنگونه که شایسته است به جامعه هدف خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با انتقاد از عدم توجه به مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از ۱۲ سال از این پروژه می گذرد که ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم مدیران استان کمک کنند تا شاهد بهره برداری از پروزه مهم باشیم.

وی در پایان از ستاد نماز جمعه که در معرفی شهدا و قرائت وصیت نامه آنان همکاری و تلاش مضاعفی دارند صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , 11 مارس 2022 - 23:18

انشاالله که آقای پارسیان بتوته یک نظم و فعالیتی به بنیاد شهید بدهد و پست هایی که در گذشته براساس باتد بازی و طایفه بازی به بعضی افراد داده بودند و فقط از مزایای پست استفاده میکردند رو پس بگیره و به شایستگان بدهد

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی