تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 16:27
کد خبر : 21453

صدور اسناد برای املاک آموزش وپرورش تسهیل می شود

صدور اسناد برای املاک آموزش وپرورش تسهیل می شود

آفتاب دنا: صدور اسناد با همکاری ثبت اسناد و بنیاد مسکن برای املاک آموزش وپرورش تسهیل می شود . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،جلسه استانی کمیته مستندسازی املاک فاقد سند آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل ثبت اسناد ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیربرنامه ریزی معاونت پیشگیری دادگستری

آفتاب دنا: صدور اسناد با همکاری ثبت اسناد و بنیاد مسکن برای املاک آموزش وپرورش تسهیل می شود .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،جلسه استانی کمیته مستندسازی املاک فاقد سند آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل ثبت اسناد ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیربرنامه ریزی معاونت پیشگیری دادگستری استان و منابع طبیعی در آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: با همکاری ثبت اسناد، و بنیاد مسکن صدور اسناد برای املاک آموزش وپرورش تسهیل می شود.
حسنعلی عزت خواه در حفاظت از اموال بیت المال را بسیار مهم دانست وگفت : جهت صیانت از املاک آموزش وپرورش و جلوگیری از تعرض افراد سودجو صدرو سند برای همه املاک ضروری است.

وی گفت: تا کنون ۹۰۰ سند برای املاک آموزش وپرورش صادر شده که از این تعداد ۴۳۱ فقره تک برگ شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در پایان بر تداوم جلسات کمیته استانی مستندسازی املاک فاقد سند آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد: با شناسایی ورفع مشکلات شاهد تحرک بیشتر در صدور املاک فاقد سند باشیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه از آمادگی ثبت اسناد برای صدور اسناد مالکیت مدارس خیر داد و گفت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان برای جلوگیری از تعرض افراد سودجو به املاک دولت صدور سند برای املاک آموزش وپرورش نیازمند حرکت جهادی و تحرک بیشتر آموزش وپرورش در این زمینه است.
زمان خوب گفت: در صورت تحویل مدارک به ثبت اسناد بعد از طی شدن فرآیند قانونی سند صادر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در نقشه شمیم موقعیت مکانی و نقشه کلی در همه روستاها و شهرها مشخص است گفت: با برداشت موقعیت محدوده ملک آموزش وپرورش توسط بنیاد مسکن و تحویل مدارک به ثبت اسناد صدور سند شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: ۵۱۲ فقره نقشه تحویل بنیاد مسکن شده که از این تعداد توسط آموزش وپرورش ۲۵۶ پرونده تکمیل وتحویل شده که در حال انجام مراحل قانونی است.

باقری با اشاره به اینکه برای ۷۲۱ روستا بالای ۲۰ خانوار طرح هادی تهیه شده و تهیه طرح هادی برای ۸۰ روستای زیر ۲۰ خانوار تهیه طرح در حال انجام‌ است افزود: با توجه به اینکه بیشتر مدارس در روستاها واقع شده است در صورت تحویل مدارک به سرعت مراحل قانونی جهت ارائه به ثبت اسناد انجام‌ می گیرد.

محمدی نسب مدیر برنامه ریزی معاونت پیشگیری دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز بر تسریع در صدور املاک آموزش وپرورش تاکید کرد و از دستگاهای متولی خواست حساسیت بیشتری در این زمینه داشته باشند تا مانع از تعرض افراد سودجو به املاک دولت شود.

برگزاری جلسه کمیته استانی مستندسازی املاک فاقد سند آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مکاتبه جهت همکاری بیشتر واحدهای ثبتی و بنیاد مسکن و تسریع در شناسایی املاک دفترچه ای جهت صدور سند از مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی