تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 فوریه 2022 - 10:45
کد خبر : 21124

برای آسیب‌شناسی مسائل آموزش و پرورش اتاق فکر تشکیل شود/ آموزش حضوری و مجازی نباید تعطیل شود

برای آسیب‌شناسی مسائل آموزش و پرورش اتاق فکر تشکیل شود/ آموزش حضوری و مجازی نباید تعطیل شود

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای ساختن ایران قوی نیاز به آموزش وپرورش قوی داریم که قطعا این مهم با معلمان با انگیزه و دانش آموزان آینده ساز میسر خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه در نخستین نشست کاری در جمع روسای آموزش وپرورش شهرستانها و


آفتاب دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای ساختن ایران قوی نیاز به آموزش وپرورش قوی داریم که قطعا این مهم با معلمان با انگیزه و دانش آموزان آینده ساز میسر خواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه در نخستین نشست کاری در جمع روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ، ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حالی در سال ۵۷ به پیروزی رسید که جهان در سیطره دو بلوک شرق و غرب قرار داشت.
وی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی برای نسل آینده ساز کشورکه آن دوران را ندیده اند دانست وگفت: در برنامه‌های دهه فجر تلاش کنیم حقایق انقلاب اسلامی و خاطرات شیرین و بیاد ماندنی آن دوران بازگو شود تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام آشنا سازیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر فرزانه انقلاب گفت: در این بیانیه نگاه حضرت آقا به نوجوانان و جوانان است که برای تحقق گام دوم انقلاب باید با عزم جدی، سند تحول بنیادین را اجرایی و برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بیش از گذشته تلاش کنیم.


عزت خواه، خطاب به روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق گفت: با روحیه ای جهادی در راستای اهداف سند تحول بنیادین وتحقق عدالت آموزشی برای فرزندان این مرزو بوم تلاش مضاعفی داشته باشید.

ساختن ایران قوی، نیازمند اعتماد به جوانان و تکیه به ظرفیت آنهاست

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ،استفاده از ظرفیت نیروهای جوان ،انقلابی،خلاق و پژوهشگر در ادارات شهرستانها و مناطق را یاداور شد و گفت: تجربه انقلاب نشان می دهد که هرگاه به جوانان مؤمن و انقلابی، اعتماد کردیم و به آنها میدان دادیم، کارهای بزرگی در کشور انجام شد و قطعا ساختن ایران قوی، نیازمند اعتماد به جوانان و تکیه به ظرفیت آنها است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، ضمن تشکر از خدمات آقای زارع پور، گفت: رمز جاودانگی و بزرگی افراد، اخلاص در عمل و کار خالصانه برای رضایت خداوند است که قطعا هر کاری در آموزش وپرورش وپرورش از روی صدق و خلوص برداشته شود ماندگار خواهد بود.
عزت خواه، دغدغه روسا نسبت به مسائل آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق را ستودنی دانست وگفت: رسالت ما در آموزش وپرورش تربیت انسان است که باید تلاش کنیم با نگاه به آینده ،امید آفرینی و توجه به شخصیت دانش آموزان آینده را زیباتر برای آنان ترسیم کنیم.
وی با بیان اینکه در همه شرایط در آموزش وپرورش باید تابع قانون و مقررات باشیم گفت: همه عناصر موثر در نظام تعلیم وتربیت به دلیل نقش والگو پذیری آنها در جامعه باید شاهکار اخلاق حرفه ای باشند.
عزت خواه، سیاست زدگی را آفت آموزش وپرورش وتقسیم بندی به سردسیری وگرمسیری ویا بویراحمد علیا و سفلی را کاری ناپسند و ضد توسعه دانست وگفت: جامعه ای که دچار جهل باشد تقسیم بندی می کنند که جامعه بزرگ فرهنگی برای زدودن این فرهنگ غلط باید تلاش نماید.

ضرورت تشکیل اتاق فکر در شهرستانها ومناطق برای آسیب شناسی مسائل آموزش وپرورش

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، تکریم ارباب رجوع ،پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها ، توجه به پژوهش سراها ،مدارس شبانه روزی ، نظارت مستمر و میدانی در مدارس و برنامه ریزی مدون برای ارتقاء کیفیت آموزشی را از روسای آموزش وپرورش خواستار شد وگفت: در هر شهرستان و منطقه اتاق فکری با حضور دلسوزان و صاحب نظران عرصه تعلیم وتربیت تشکیل دهید تا با آسیب شناسی مسائل آموزش وپرورش به سمت شرایط مطلوب حرکت نماییم.


عزت خواه، برنامه ریزی برای ساماندهی نیروی انسانی و پروژه مهر و انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را مورد تاکید قرار داد وگفت : آموزش در همه شهرستانها ومناطق به شکل حضوری و یا ترکیبی در شرایط کرونایی دنبال می شود ودرهیچ مدرسه ای آموزش تعطیل نبوده ونیست.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، از تخصیص ۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات رایانه ای ،۶ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات هنرستانی و ۲۵۰میلیون تومان برای خرید میز و صندلی و وایت برد برای مدارس خبر داد وگفت: بعد ازخرید این اقلام توسط سازمان نوسازی مدارس بین شهرستانها ومناطق توزیع خواهد شد.
عزت خواه ، در پایان با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان نیزگفت: این طرح با کمک دولت ومجلس جهت اجرایی شدن دنبال می شود و معلمان عزیز بدانند که عزم دولت و مجلس بر حل مشکلات قشر عظیم فرهنگی است.
گفتنی است در این نشست که معاونان اداره کل آموزش وپرورش استان حضور داشتند رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق گزارشی از روند فعالیتهای اموزشی و مسائل و مشکلات مدارس بیان نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی