تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فوریه 2022 - 23:11
کد خبر : 21114

حاشیه نشینی و بافت ناکارآمد شهر مادوان

حاشیه نشینی و بافت ناکارآمد شهر مادوان

آفاب دنا: سخنگوی شورای شهر مادوان، از نبود زیرساخت‌های ورزشی، عمرانی، تفریحی و بهداشتی در این شهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، ولی الله شکوهی عصر امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر مادوان در واقع روستایی است که اسم شهر را یدک می‌کشد، گفت: این شهر حتی

آفاب دنا: سخنگوی شورای شهر مادوان، از نبود زیرساخت‌های ورزشی، عمرانی، تفریحی و بهداشتی در این شهر خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، ولی الله شکوهی عصر امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر مادوان در واقع روستایی است که اسم شهر را یدک می‌کشد، گفت: این شهر حتی یک سالن ورزشی و فرهنگی ندارد این در حالی است که دور افتاده‌ترین روستاها هم از امکانات تفریحی برخوردار هستند.
شکوهی عنوان کرد: از ابتدای تأسیس شهر مادوان تا کنون هیچ مسئولی از پروژه‌های عمرانی این شهر بازدید نکرده و نسبت به آن بی‌توجه هستند؛ اگر مدیری برای بازدید بیاید برای او جشن می‌گیریم.
وی تصریح کرد: پروژه ساختمان جدید شهرداری مادوان به دلیل کمبود اعتبار با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره رها شده است.
سخنگوی شورای شهر مادوران ابراز داشت: اگر زیرساخت‌های ورزشی، ترافیکی و عمرانی در مادوان برطرف شود بار ترافیکی یاسوج هم کمتر خواهد شد.
وی بیان کرد: الحاق شهر مادوان به یاسوج مطالبه همه است اما اگر این شهر را با معضلات حاشیه نشینی به یاسوج الحاق کنند مشکلات آن بیشتر خواهد شد و بلاتکلیف می‌ماند.
شکوهی در ادامه با بیان اینکه مادوان نیاز به لکه‌گیری و آسفالت دارد، گفت: تقریبا تمام خیابان‌های این شهر چاله‌های فراوانی دارد اما اعتباراتی برای ساماندهی آن تخصیص داده نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی