تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 اکتبر 2014 - 13:07
کد خبر : 2073

یک کیلوگرم شن و ماسه هم با قیمت‌های مصوب فروخته نمی‌شود

یک کیلوگرم شن و ماسه هم با قیمت‌های مصوب فروخته نمی‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ در چند سال گذشته حتی یک کیلوگرم شن و ماسه نیز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به فروش نرسید. حسین کاظمی در حاشیه برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ از آنجا که دستگاه‌های نظارتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وظایف

13910916000155_PhotoAمدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ در چند سال گذشته حتی یک کیلوگرم شن و ماسه نیز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به فروش نرسید.
حسین کاظمی در حاشیه برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ از آنجا که دستگاه‌های نظارتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وظایف خود عمل نمی‌کنند، قیمت‌هایی که در این ستاد برای شن و ماسه تصویب می‌شود، ضمانت اجرایی ندارند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:‌ در این استان باید به طور کامل، شن و حاشیه رودخانه بشار باید جمع شود و ماسه رودخانه‌ای را از لیست قیمت‌گذاری‌ها حذف کنیم، چراکه بر اساس تصمیم‌گیری‌ها کارخانه‌های شن و ماسه سایر نقاط استان نیز تنها یک مورد در ایدنک شهرستان لنده داریم که در خطر سیلاب بوده و به زودی جمع‌آوری می‌شود.

وی تأکید کرد: هر قیمتی که در این ستاد مصوب می‌شود به حال مردم تفاوتی ندارد، چراکه آنچه در نهایت به دست مردم می‌رسد با قیمت‌های بسیار بالاتری است. نظارت، فاکتور مهمی در فروش شن و ماسه به قیمت معقول است. به طوری که تا نظارت‌ها را تقویت و تشدید نکنیم، شن و ماسه گران به دست مردم می‌رسد.

کاظمی قیمت حمل و نقل را در قیمت نهایی شن و ماسه مهم دانست و تصریح کرد: تا فکری به حال نرخ حمل و نقل شن و ماسه نشود، شاهد این وضعیت در بازار شن و ماسه خواهیم بود. در چند سال گذشته حتی یک کیلوگرم شن و ماسه نیز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در این استان به فروش نرسید.

به گزارش فارس، در این ستاد با وجود مخالفت نماینده تولیدکنندگان شن و ماسه، قیمت هر کیلوگرم ماسه شسته ۷ هزار و ۲۰۰ تومان، ماسه شکسته ۷ هزار تومان و شن و ماسه نخودی و بادامی نیز هر کیلوگرم ۵ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

گفتنی است در نشست امروز ستاد تنطیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد،‌ بر تشکیل صنف فروشندگان شن و ماسه‌ در این استان تأکید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی