تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 10:47
کد خبر : 20680

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی شد

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی شد

آفتاب دنا : در آیینی در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، در این آیین که در دفتر مدیریت و با حضور شورای معاونین و کارکنان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد با حکم مدیرکل آموزش وپرورش استان

آفتاب دنا : در آیینی در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، در این آیین که در دفتر مدیریت و با حضور شورای معاونین و کارکنان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد با حکم مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ایرج حجتی به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات سید قدرت الله موسوی ارشد در دوران سرپرستی این معاونت تقدیر شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: همه باید با هم افزایی و تکیه بر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و اسناد بالادستی در راستای تحقق ماموریتهای آموزش وپرورش بیش از گذشته تلاش کنیم

کورش دلشاد با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متعهد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های مهم معلمان است گفت: توسعه در همه ابعاد با توجه و اهمیت دادن به آموزش و پرورش تحقق پیدا می کند.

وی فضای آموزشی ‌، تجهیزات و نیروی انسانی را سه مولفه و شرط لازم برای رسیدن به آموزش و پرورش مطلوب ذکر کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به کمبود فضای آموزشی روبرو هست که در همه جلسات شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان این موضوع منعکس شده است.

وی حساسیت نسبت به انضباط مسائل مالی از مدرسه تا اداره ، حفظ و حراست از اموال آموزش وپرورش و فضاهای آموزشی و اولویت بندی و عدالت در تقسیم امکانات سرلوحه معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد قرار بگیرد

ایرج حجتی معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در آیین معارفه خویش گفت: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه و تعالی کشور جایگاه مهمی دارد که باید همه با تعهد و رفتار مسؤلانه در خدمت به جامعه فرهنگی و ارتقا کیفیت آموزشی گام برداریم.

حجتی تعادل ، تفاهم و تعامل را سرلوحه کار خویش در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد دانست و گفت: قانون ، اسناد بالادستی و سلسه مراتب اداری باید مد نظر همگان قراربگیرد.

وی سیاست زدگی را افت آموزش وپرورش دانست و گفت: توجه به تعهد، تخصص و شایستگی ملاک عمل در آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود.

حجتی تکریم معلمان و بازنشستگان فرهنگی را از اولویت‌های کاری خویش دانست و گفت: از همه توان و ظرفیت خود برای کمک به کیفی سازی آموزش وپرورش شهرستان استفاده خواهم کرد.
وی در پایان از حسن نیت مدیرکل و مجموعه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان، مدیریت آموزش وپرورش استان و مدیریت و شهرستان بویراحمد و دکتر مهدی روشنفکر سردار ندای وحدت نماینده شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون مردم فهیم شهرستانهای بویراحمد ودنا تقدیر و تشکر کرد.

در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات سید قدرت الله موسوی ارشد سرپرست سابق معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد تقدیر و حکم ایرج حجتی معاون جدید پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اعطا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی