تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 12:17
کد خبر : 20667

اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا خردمند با

آفتاب دنا: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا خردمند با تشریح برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی افزود: طرح اهداء رایگان کتاب به صورت خانه به خانه در استان اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی هفته کتاب شهرستان ها بیان کرد: در شهرستان های تابعه استان برنامه های متنوع با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل از نویسندگان استان ، رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده ، نشست های کتابخوانی ، بازدید و سرکشی از کتاب فروشی های استان و برپایی نمایشگاههای کتاب را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی