تاریخ انتشار : جمعه 29 اکتبر 2021 - 12:15
کد خبر : 20570

حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های استارت‌آپی و فناورانه در کهگیلویه و بویراحمد

حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های استارت‌آپی و فناورانه در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: به منظور حمایت از طرحهای استارتاپی و فناورانه و با هدف هم افزایی امکانات و منابع تفاهم نامه ای مشترک بین صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منعقد گردید. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این نشست دکتر اکرامی رئیس دانشگاه آزاد گفت:دانشگاه آزاد اسلامی

آفتاب دنا: به منظور حمایت از طرحهای استارتاپی و فناورانه و با هدف هم افزایی امکانات و منابع تفاهم نامه ای مشترک بین صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منعقد گردید.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این نشست دکتر اکرامی رئیس دانشگاه آزاد گفت:دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه جهان اسلام است و گستره جغرافیایی بالا و استقلال نسبی دارد در دوره مدیریت آقای دکتر طهرانچی رویکرد دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرده است و دنبال دانش کاربردی است یعنی از رویکرد شهریه ای خارج شده است و دنبال تامین منابع مالی از راه پژوهش های علمی و کاربردی رفته است.
وی صندوق کارآفرینی امید را در کشور نماد عینی اشتغال دانست و گفت :پرسنل صندوق کارآفرینی امید همراه با دانش روز حرکت می کنند و به دنبال شناسایی و کسب و کارهای نوآورانه هستند تا با حمایت های مالی خود کمکی به چرخه اقتصاد کشور داشته باشند.

اکرامی بیان کرد : انعقاد این تفاهم نامه باعث کمک به ظرفیت های یکدیگر در جهت شکوفاشدن اقتصاد استان می شود.

وی همچنین افزود: در دانشگاه آزاد واحد یاسوج ۲۵ هسته فناور،۳واحد فناور و یک شرکت دانش بنیان مشغول فعالیت هستند.
در ادامه امرایی مدیر منطقه ۷ صندوق امید اظهار نظر با یک نگاه کارشناسی به موضوع اشتغال و لایه های پیچیده تر معضلات مرتبط با وضعیت بیکاری و اهمیت ایجاد اشتغال را قابل تقدیر دانست.
وی همچنین گفت: یکی از دغدغه های اصل صندوق کارآفرینی امید را شناسایی و حمایت از کسب و کارهای فناورانه است.

مدیر تحقیق،توسعه و بین الملل افزود: استفاده از دیتا در کشور ها را به سه دسته تقسیم کردند، کشورهایی که دیتا جمع می کنند و به خوبی هم از آن استفاده می کند دسته دوم دسته ای هستند که نه جمع می کنند و نه استفاده می کنند و دسته سوم دسته هستند که جمع می کنند و استفاده نمی کنند.
میراج همچنین عنوان کرد :صندوق کارآفرینی امید با توجه به نقش موثری که استارت‌آپ ها در بهبود زندگی مردم و توسعه خدمات از خود نشان داده‌اند حمایت از ایده‌های خلاقانه و نو برای خلق فرصتهای کارآفرینی را در دستور کار قرار داده است.
در ادامه این نشست مدیر صندوق استان گزارشی از عملکرد صندوق استان ارائه داد.
حاجی پور گفت :بازدید از کلیه شهرستان و ۴۸ روستای استان و شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های آن‌ها ،شناسایی۱۰ روستای جهت پیاده سازی استراتژی روستای بدون بیکار ،تشکیل کمیته‌های اجتماعی و فرهنگی ، اجرای همایش جنبش کارآفرینی جنوب مخصوص شهرستان‌های گرمسیری ، همکاری با صدا و سیما در خصوص مدل بومی برنامه میدان را از جمله اقدامات حضور سه ماهه خود در استان برشمرد.
وی بیان کرد: برنامه ریزی های لازم جهت اجرای اولین رویداد استارتاپی در حوزۀ محیط زیست و منابع طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط صندوق کارآفرینی امید ،سازمانها و دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.

در پایان این نشست تفاهم نامه با امضا مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منعقد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی