تاریخ انتشار : جمعه 3 اکتبر 2014 - 0:18
کد خبر : 2051

تغییر مدیران کهگیلویه با مشی اعتدال و منطق صورت می‌گیرد

تغییر مدیران کهگیلویه با مشی اعتدال و منطق صورت می‌گیرد

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه گردش نخبگان بر اساس مشی اعتدال و به صورت ملایم صورت می‌گیرد، گفت: تغییر مدیران شهرستان با منطق و با تصمیم‌گیری منطقی صورت می‌گیرد. سید کرامت‌الله کریمی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان امشب از بخش‌های چاروسا و دیشموک سرکشی و از نزدیک با مشکلات این دو بخش آشنا

13930627000323_PhotoDفرماندار کهگیلویه با بیان اینکه گردش نخبگان بر اساس مشی اعتدال و به صورت ملایم صورت می‌گیرد، گفت: تغییر مدیران شهرستان با منطق و با تصمیم‌گیری منطقی صورت می‌گیرد.
سید کرامت‌الله کریمی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان امشب از بخش‌های چاروسا و دیشموک سرکشی و از نزدیک با مشکلات این دو بخش آشنا شدند.

فرماندار کهگیلویه و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای قلعه‌رئیسی و دیشموک با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

کریمی در نشست شورای اداری چاروسا که با حضور مدیران شهرستانی و مدیران دستگاه‌های بخش در بخشداری برگزار شده بود ضمن استماع نقطه نظرات شرکت‌کنندگان رفع مشکلات موجود و اجرای پروژه‌های نیمه تمام را منوط به ارزیابی دقیق از روند عملیات و مشخص شدن دلایل عدم پیشرفت عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه در این نشست با تبیین گفتمان اعتدال در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: دین اسلام در همه ابعاد نگاه اعتدال و میانه‌روی را در مسیر زندگی بشر در فرآیند خود به ودیعه گذاشته است.

کریمی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) همواره در آداب و سلوک دینی خویش این گفتمان را به عنوان یک کلیدواژه در تاریخ زندگی خود به ما ارزانی بخشیدند، افزود: حضرت علی(ع) نیز در نگاه به دوست و دشمن انصاف را در حد واسط قرار دادند.

به گفته کریمی گفتمان امروز دولت تدبیر همان گفتمان تاریخ اسلام بوده و خواهد بود و شاید تصور شود یک راهبرد است اما به معنای خاص در حال حاضر در تاریخ ایران نقش اجرا کرده است.

وی پشتیبانی خود از دولت را به همین مصداق دانست و با بیان اینکه این دولت برای رسیدن به توسعه میزان‌ها و مکانیزم‌هایی دارد، تأکید کرد: حفظ ارزش‌های دینی و ارزش‌های مهم حاکمیت اسلامی و دفاع از شعائر اسلام و ارزش‌های دینی نخستین رهیافت زیر چتر گفتمان اعتدال است.

کریمی حفظ کرامت انسانی را دومین مکانیزم مهم در نگاه اعتدال عنوان و با خوشایند ندانستن ناراستی‌ها و وعده‌های دروغین تصریح کرد: دولت بر گفتمان صادقانه استوار و دنیایی از عقلانیت و دیانت را در خود دارد.

فرماندار کهگیلویه هدف از این سفر را ایجاد همگرایی و تعامل‌‌های درونی برای رسیدن به توسعه بخش چاروسا دانست و گفت: تعامل بین مدیران، مجریان و تصمیم‌گیرندگان در پیوند صادقانه با مردم و عمل به مکانیزم‌‌ها صورت می‌گیرد.

این مسئول برنامه‌ریزی در کار ، دامنه‌دار کردن، نگاه آینده‌نگری و اولویت‌بندی طرح‌ها را در پیشرفت ضروری خواند گفت: بررسی عملکرد یک‌ساله دولت، موانع پیشرفت پروژه‌ها، ارائه راه‌حل برون‌رفت از مشکلات و توقع و انتظار از مسئولان ارشد اجرایی را از هر کدام از مدیران از دستگاه‌های اجرایی شهرستان جویا می‌شوم.

کریمی این برنامه را در راستای کمک به توسعه کهگیلویه خواند و افزود: از مدیران گزارش عملکرد یک‌ساله می‌خواهم و معتقدم مدیری که در خود توانمندی خدمت ندارد باید صادقانه به مردم بگوید این کار از عهده من خارج است.

کریمی هم‌چنین در نشست شورای اداری بخش دیشموک خواستار آراسته شدن دیالوگ مدیران به گفتمان اعتدال شد و تأکید کرد: مدیران و نمایندگان دولت این استراتژی را در دستور کار خود قرار دهند و دفاع از دولت آغازگر سخنانشان باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید صادقانه به مردم جواب داد، احساس درد مردم را باعث ایجاد تعهد در سفر به بخش عنوان و تصریح کرد: بررسی و رفع مشکلات موجود نیازمند صبر و حوصله و زمان است.

کریمی با اشاره به طی شدن پروسه یکساله در انتخاب فرماندار این امر را نشانه حساسیت سیاسی خواند و با بیان اینکه گردش نخبگان اعتدال‌گرا، آرام و فرابخشی است، افزود: در انتخاب مدیران با آگاهی و منطق تصمیم‌گیری خواهم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی