تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 اکتبر 2021 - 22:01
کد خبر : 20360

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

آفتاب دنا :استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،متن پیام تبریک سید علی احمد زاده بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه و خاضعانه از امنیت و حریم

آفتاب دنا :استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،متن پیام تبریک سید علی احمد زاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه و خاضعانه از امنیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.

نیروی با اقتدار انتظامی نهادی برخاسته از متن مردم است که نقش برجسته و بی بدیلی را در تامین امنیت عمومی، امنیت اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه و همچنین بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می کند.
بدون شک موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران که در جهان زبانزد عام و خاص هست، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و با اقتدار نیروی فهمیم و سبزپوشان سپید دلی است که خاضعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از تمامیت ارضی و عزت و شرف این مرز و بوم حفاظت می کنند.
مشارکت هوشمندانه و عزتمندانه نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطع و مستمر با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی از سوی دیگر، ارتقای امنیت و احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است و باید به این مهم نیز پرداخت که در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به تبع آن در استان ما، نیروی انتظامی سهم عمده ای در مقابله و مبارزه با این ویروس کشنده و خطرناک داشته و از همه تجهیزات و امکانات در کنار سایر دستگاهها و نهادها برای مهار این ویروس و حفظ سلامت مردم به کار بسته که بر خود فرض می دانم از تلاشهای شبانه روزی این نیرو صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

امنیت و آرامش امروز استان دلاورخیز و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد مرهون رشادتها، فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم و عزتمند نظامی و انتظامی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه همه جانبه و تولید و امنیت سرمایه گذاری پایدار در استان مهیا ساخته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت همه فرماندهان،پرسنل و سربازان وظیفه و همه کادر این نیرو در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خدمات و جانفشانی های همه این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

سید علی احمد زاده
استاندار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی