تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اکتبر 2021 - 19:18
کد خبر : 20337

مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد/ استاندارد سازی مدارس با جدیت دنبال می شود

مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد/ استاندارد سازی مدارس با جدیت دنبال می شود

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حتی یک مدرسه کپری در استان وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل و جمعی از مدیران مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند‌. احمد زاده هدف از

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حتی یک مدرسه کپری در استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل و جمعی از مدیران مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند‌.

احمد زاده هدف از این دیدار را پیگیری دستور اکید و فوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سفر استانی به استان کهگیلویه وبویراحمد مبنی برحذف مدارس کپری برشمرد و گفت: براساس آمار مستند و ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان هیچ مدرسه کپری در این استان وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تهیه گزارش دقیق از وضعیت مدارس استان از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، ارائه به استاندار و ارسال آن به مرکز شد.

وی، بیان کرد: باتوجه به اینکه سال تحصیلی آغاز شده است باید شرایط برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان با بهترین کیفیت و امکانات مهیا شود.

احمد زاده، عنوان کرد: فرهنگیان به عنوان فرهیختگان جامعه نزد همگان از ارزش والایی برخوردار هستند.

وی فرهنگیان را دوست داشتنی خواند و گفت: فرهنگیان بنیان گذار و بانی اصلی فرهنگ و تمدن هستند.

احمد زاده با تاکید بر اینکه وجود مدارس کپری در استان براساس گزارش اشتباه یا ارائه اشتباه مطلب و برداشت نادرست بوده است، افزود: شاید هم در بازدید از مدارس سنگی استان چنین اصطلاحی به کار برده شده است.

نماینده عالی دولت در استان بر ضرورت برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش در هفته آینده با توجه به آغاز سال تحصیلی تاکید کرد و گفت: باید استاندارد سازی لازم در مدارس استان به ویژه مدارس سنگی و کانکسی جهت رفاه حال دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان انجام شود.

احمد زاده در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: باتوجه به اینکه ۲۰ درصد از مدارس کانکسی استان امکان تبدیل شدن به مدارس ساختمانی را دارند باید شرایط برای عملیاتی شدن این مهم فراهم شود.

مقام ارشد اجرایی استان، تاکید کرد: نباید هیچ دانش آموز واجب التعلیمی به دلیل نبود زیرساخت های ارتباطی، مشکلات مالی و کرونا از تحصیل بازبماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی