تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 22:19
کد خبر : 20292

مدال طلای پرتاب دیسک نوجوانان آسیا بر گردن پرتاب گر کهگیلویه وبویراحمدی درخشید

مدال طلای پرتاب دیسک نوجوانان آسیا بر گردن پرتاب گر کهگیلویه وبویراحمدی درخشید

آفتاب دنا: محمدی رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای پرتاب گر هم استانی در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیای میانه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،محمدی رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه

آفتاب دنا: محمدی رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای پرتاب گر هم استانی در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیای میانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی و اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،محمدی رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای پرتاب گر هم استانی در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیای میانه خبر داد.

امید محمد محمدی ،رئیس هیات دوومیدانی کهیگلویه وبویراحمد بیان داشت :رقابتهای دوومیدانی آسیای میانه در رده سنی نوجوانان به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد .

محمدی ،رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای محمد رضا ضیایی در ماده پرتاب دیسک در این رقابتها خبر و ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد:ضیایی پرتاب گر و ملی پوش کهگیلویه وبویراحمد با پرتابی به طول ۵۵ متر و ۷۷ سانتیمتر به مقام اول و مدال طلای این ماده دست یافت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی