تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 سپتامبر 2021 - 10:46
کد خبر : 20121

اقدامی عجیب و قطع انشعاب آب دبیرستان شاهد یاسوج در اولین روز مهرماه

اقدامی عجیب و قطع انشعاب آب دبیرستان شاهد یاسوج در اولین روز مهرماه

آفتاب دنا: انشعاب آب تنها دبیرستان خانواده شهدا و ایثارگران توسط آب و فاضلاب بویراحمد در اولین روز از مهر ماه قطع شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در حالی اولین روز از مهرماه از راه رسید که انشعاب آب دبیرستان نیمه متمرکز شاهد یاسوج توسط آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد قطع شده است.

آفتاب دنا: انشعاب آب تنها دبیرستان خانواده شهدا و ایثارگران توسط آب و فاضلاب بویراحمد در اولین روز از مهر ماه قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در حالی اولین روز از مهرماه از راه رسید که انشعاب آب دبیرستان نیمه متمرکز شاهد یاسوج توسط آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد قطع شده است.

گویا حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بوبراحمد ۲۰شهریور دستور داده آب مدرسه قطع نشود اما آب و فاضلاب شهری بدون توجه اقدام به قطع آب مدرسه کرده است.

در نامه و دستور استاندار آمده؛ احتراما با عنایت به دستور استاندار محترم و نامه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری بویراحمد به شرکت آب و فاضلاب به شماره ۱۴۰۰/۷۴۱/۱۰۶۷ به تاریخ  ۳۰ شهریور مبنی عدم قطع انشعاب آب مدارس شهرستان بویراحمد با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید متاسفانه در یک اقدام عجیب و غیر قانونی مدیر آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد به پیمانکار خود دستور قطع انشعاب آب دبیرستان فوق الذکر را داد.

دبیرستان شاهد یاسوج تنها دبیرستان متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است و  قرار است زنگ ایثار و مقاومت در اولین روز از مهرماه در این مدرسه نواخته شود.

پیش‌تر مسئولان در جلسات شورای آموزش و پرورش چه قبل از کرونا چه حالا که با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنیم بر عدم قطع انشعابات مدارس تاکید داشتند اما می‌بینیم که تا کنون به این مورد توجه نشده که مدرسه شاهد نمونه بارز آن است.

به هر حال قطع انشعاب آب مدرسه شاهد در نخستین روز از مهرماه و در آغاز هفته دفاع مقدس زیبنده نیست و امیدواریم مسئولان به این موضوع ورود کنند و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند تا شاهد  تکرار چنین مواردی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی