تاریخ انتشار : دوشنبه 29 سپتامبر 2014 - 14:08
کد خبر : 2002

تلاش نمازجمعه نهادینه کردن معارف دینی درجامعه است

تلاش نمازجمعه نهادینه کردن معارف دینی درجامعه است

طی مراسمی که روز جمعه در شهر مارگون درجلسه شورای اداری برگزار شد. از زحمات بیش از دو سال حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد به عنوان امام جمعه قبلی تقدیر و حجت الاسلام خواجه پور به عنوان امام جمعه جدید شهرمارگون معرفی شد.

00۱۲۱۹۵۵طی مراسمی که روز جمعه در شهر مارگون درجلسه شورای اداری برگزار شد. از زحمات بیش از دو سال حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد به عنوان امام جمعه قبلی تقدیر و حجت الاسلام خواجه پور به عنوان امام جمعه جدید شهرمارگون معرفی شد.

بخشدار مارگون در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات اولین امام جمعه شهر مارگون افزود: جابجایی و تغییر مسئولیتها در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری طبیعی است و آنچه مهم است خدمت خالصانه و قربه الی الله است لذا برای ایشان توفیقات روز افزون الهی وموفقیت در سنگر نماز عبادی سیاسی نماز جمعه را درشهر سی سخت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ملکی ضمن عرض خیرمقدم وتبریک به حجت الاسلام خواجه پور ، همه مردم و مسئولین را به همکاری و همراهی با امام جمعه جدید شهر فرا خواند و افزود: امیدوارم خادمین نظام در راه خدمت به مردم با وحدت و همدلی زیر چتر با کرامت ولایت و رهبری بیش از پیش موفق و موید باشند .
حجت الاسلام پناهی مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در استان نیز دراین مراسم با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت بین اقشار مختلف مردم گفت: موفقیت در عرصه های مختلف به تنهایی میسر نمی شود و همه مردم و مسئولان در کنار یکدیگر برای پیشرفت جامعه تلاش کنند. وی در ادامه خواستار حضور باشکوه مردم در نمازعبادی سیاسی جمعه شد.
حجت الاسلام پناهی نماز جمعه را میعادگاه وحدت وهمدلی خواند وافزود :امام جمعه پدر همه سلایق سیاسی واجتماعی وهمه مردم زیر چتر ولایت فقیه است.وانتقاد امام جمعه از یک مدیر ویا دستگاهی نشانه دشمنی ویا نادیده گرفتن زحمات آن دستگاه اجرایی نیست وفقط برای پیشبرد امور ورفع نقایص جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم است .وائمه جمعه دفاع از خدمات نظام جمهوری اسلامی را وظیفه خود می دانند .
وی با بیان اینکه امامان جمعه علاوه براینکه به فکر عمران وآبادانی قلوب مردم هستند به فکر عمران وآبادانی شهر وکشور نیز هستند وهمه افراد می تواند زیر پرچم امام جمعه که رهبر یک جریان ولایی است قرار بگیرند.وهرکسی که اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی وقانون اساسی ورهبری را قبول دارد می تواند زیر پرچم این جریان ولایی باشد.
وی درادامه با تاکید براینکه تذکر به یه مسئول مخالفت با مسئول نیست فقط یک مطالبه عمومی است نه اینکه ما مخالف حضوراون مسئول هستیم بلکه به خاطر رفع مشکل است.و فلسفه وجودی نماز جمعه ایجاد وحدت وهمدلی است.
وی افزود: در نماز جمعه نباید شعاری عمل کرد وتلاش نمازجمعه نهادینه کردن معارف دینی درجامعه است
پناهی در پایان خاطر نشان کرد با اتحاد وهمدلی می توانیم موفقیت های چشمگیری داشته یاشیم ایشان وی با قرائت حکم حجت الاسلام تقوی از طرف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ، حجت الاسلام خواجه پور را به عنوان امام جمعه شهرمارگون معرفی و از زحمات حجت الاسلام ناصر مصبح نژاد تقدیر و تشکر و سپس نماز جمعه به امامت امام جمعه جدید اقامه گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی