تاریخ انتشار : دوشنبه 6 سپتامبر 2021 - 18:46
کد خبر : 19952

تحویل ۸ باب خانه نوساز به زلزله زدگان سی سخت توسط تیپ ۴۸ فتح استان

تحویل ۸ باب خانه نوساز به زلزله زدگان سی سخت توسط تیپ ۴۸ فتح استان

آفتاب دنا: فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد و از تحویل ۸ باب خانه نوساز به زلزله زدگان سی سخت در هفته آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان امروز به همراه جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸فتح و فرماندار دنا از روند ساخت خانه های

آفتاب دنا: فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد و از تحویل ۸ باب خانه نوساز به زلزله زدگان سی سخت در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان امروز به همراه جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸فتح و فرماندار دنا از روند ساخت خانه های زلزله زدگان سی سخت بازدید کرد.

 وی در حاشیه این بازدید گفت؛ احداث ۸ باب خانه در شهر زلزله زده سی سخت به تیپ ۴۸ فتح واگذار شد که در این راستا ۸ باب خانه پیپ مهره ای با متراژ هر کدام ۸۵ متر مربع و پیشرفت ۹۵ درصدی آماده تحویل به زلزله زدگان است.

فرمانده تیپ ۴۸فتح بیان کرد؛ ۴ ساختمان بنایی نیز در در حال فعالیت هستند که دو پروژه با متراژ ۱۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و دو پروژه نیز با متراژ ۱۲۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد نیز  به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

سردار حکمتیان، تیپ ۴۸ فتح را خادم مردم و حامی و مددکار زلزله زدگان سی سخت دانست و گفت؛ از ابتدای وقوع زلزله در سی سخت تاکنون نیروهای مختلف تیپ ۴۸ فتح با تمامی امکانات و تجهیزات در حال خدمات رسانی به مردم شریف دنا هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی