تاریخ انتشار : دوشنبه 6 سپتامبر 2021 - 9:05
کد خبر : 19929

۸۵ پروژه فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است

۸۵ پروژه فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است

آفتاب دنا: مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از دست اجرا بودن ۸۵ پروژه فضای آموزشی در سطح استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، پیروز کرمی گفت: این پروژه‌ها در قالب ۴۴۳ کلاس درس و زیربنای ۱۰۵۳۹۳متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا هستند.وی

آفتاب دنا: مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از دست اجرا بودن ۸۵ پروژه فضای آموزشی در سطح استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، پیروز کرمی گفت: این پروژه‌ها در قالب ۴۴۳ کلاس درس و زیربنای ۱۰۵۳۹۳متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا هستند.
وی میانگین درصد پیشرفت این پروژه ها را قریب به ۷۰ درصد عنوان کرد.
مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساخت و نوسازی مدارس در سطح استان جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید نیز گفت: در مهرماه سال جاری ۲۵ پروژه در قالب ۱۱۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.
کرمی زیربنای این پروژه ها را ۳۲ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه ها ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در دست اجرا بودن ۶۹ سرویس بهداشتی در مدارس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در سال جاری را از دیگر فعالیتهای اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی