تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 سپتامبر 2021 - 23:48
کد خبر : 19885

حماسه آفرینی دلاورمرد کهگیلویه وبویراحمدی عزیزمان نامی ماندگار در تاریخ پارا المپیک ثبت نمود

حماسه آفرینی دلاورمرد کهگیلویه وبویراحمدی عزیزمان نامی ماندگار در تاریخ پارا المپیک ثبت نمود

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:حماسه آفرینی علی پیروج دلاورمرد کهگیلویه وبویراحمدی برای ایران و ایرانی سربلندی و برای استان عزیزمان نامی ماندگار در تاریخ پارا المپیک ثبت نمود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری افزود: افتخار آفرینی علی پیروج  در مسابقات پارا المپیک توکیو  باعث غرورملی همه ایرانیان سرافراز گردید. وی ادامه

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:حماسه آفرینی علی پیروج دلاورمرد کهگیلویه وبویراحمدی برای ایران و ایرانی سربلندی و برای استان عزیزمان نامی ماندگار در تاریخ پارا المپیک ثبت نمود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری افزود: افتخار آفرینی علی پیروج  در مسابقات پارا المپیک توکیو  باعث غرورملی همه ایرانیان سرافراز گردید.

وی ادامه داد:یقینا حضور و درخشش کم نظیر علی پیروج قهرمان ملی پوش پرتاب نیزه درآوردگاه توکیو با رکورد ۶۴ متر و ۳۰ سانتی متر و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی پارالمپیک و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات و موجبات شادمانی و شعف مردم غیور استان را فراهم نمود.  
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: این افتخار آفرینی و پیروزی تاریخی را به ورزشکار محبوب و عزیزمان علی پیروج و خانواده محترم ایشان، مربیان زحمتکش، جامعه ورزشی و به ویژه مردم قدرشناس استان تبریک عرض نموده و عزت ،سربلندی و درخشش در میادین بین‌المللی  برای همه ورزشکاران استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
کلانتری در پایان گفت:جادارد از زحمات و تلاشهای ارزنده سامان پاکباز عزیز تجلیل نمایم و در آینده هم شاهد درخشش بیشتر ایشان باشیم که انشاءالله اینگونه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی