تاریخ انتشار : دوشنبه 29 سپتامبر 2014 - 10:58
کد خبر : 1988

مشکل روستاهای پیرامونی شهر یاسوج پیگیری می‌شود

مشکل روستاهای پیرامونی شهر یاسوج پیگیری می‌شود

ادارات مرتبط ظرف ۲ هفته موضوع الحاقی بعضی از روستاهای شهر یاسوج را بررسی و ارائه کار کارشناسی دقیق را به مشاور اعلام کنند.

139305191342157313385493 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات مرتبط ظرف ۲ هفته موضوع الحاقی بعضی از روستاهای شهر یاسوج را بررسی و ارائه کار کارشناسی دقیق را به مشاور اعلام کنند.
پژمان نیک اقبالی  در نشست تفصیلی حوزه پیرامونی شهر یاسوج، اظهار کرد: مهم ترین کارکرد وضعیت پیرامونی شهر یاسوج کمیته زیر بنایی است.
نیک اقبالی افزود: در کمیته زیربنایی و ارائه طرح حوزه پیرامون شهر یاسوج، متولی اصلی آن در راه و شهرسازی بوده و نیز مشاور گزینه که روی این موضوع کار کرده است.
وی تصریح کرد: شهر یاسوج به عنوان یکی از شهرهای مهاجر پذیر بیشترین میزان مهاجرت و رشد را در کشور داشته است که شاهد رشد حوزه های پیرامونی و ساخت و ساز های غیر مجاز هستیم که مشکلاتی را برای این شهر ایجاد کرده است.
نیک اقبالی بیان کرد: بعضی از حوزه‌هایی که در محدوده یاسوج قرار دارند چند اشکال را به‌وجود آوردند که بزرگترین مشکل متوجه شهرداری شده است که جمعیت بسیار زیادی را خدمات می دهد که سرانه جمعیت در یاسوج لحاظ نمی شود و شهرداری ها از بابت خدمات در روستاها هیچ نفعی نمی برد.
وی افزود: با توجه به ساخت و سازهای غیر مجاز و مشکلاتی را که برای خدمات دهی به وجود آمده، دستگاه‌های آب ، برق، گاز بلاتکلیف هستند و مشاور باید مجددا طرح خود را بروز کند تا هدف آینده شهر را مد نظر قرار دهیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید کمیسیونی متشکل از ادارات مرتبط ظرف دو هفته آینده موضوع الحاق بعضی از روستاهای پیرامونی شهر یاسوج را بررسی کنند و در آن جاها که این نیازها به توافق رسید جهت کار کارشناسی دقیق و ارائه طرح به مشاور مربوط اعلام شود.
نیک اقبالی گفت: آن چیزی که خواسته ما از راه و شهرسازی بوده تاکنون متفاوت بوده و به راه و شهرسازی اعلام کردیم چرا قرارداد مشاور تا الان به‌روز نشده و چرا شهرداری روستاهایی که قرار بود به شهر یاسوج می پیوست را بدون انجام مکاتبات رها کرده است و ۳ ماه از آخرین جلسه می گذرد ولی هیچ گونه خروجی نمی توانیم داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی