تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 13:59
کد خبر : 1972

کاهش ۷۴ درصدی وصولی مطالبات بانک‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ۷۴ درصدی وصولی مطالبات بانک‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۷۴ درصدی وصولی مطالبات بانک‌های دولتی این استان در چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. سعید محوری در گفت‌وگو با نسیم دنا ، اظهار کرد: در این مدت ۵۱ میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۷۴۰ ریال از مطالبات بانک‌های

IMG_2560مدیرکل ثبت کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۷۴ درصدی وصولی مطالبات بانک‌های دولتی این استان در چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سعید محوری در گفت‌وگو با نسیم دنا ، اظهار کرد: در این مدت ۵۱ میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۷۴۰ ریال از مطالبات بانک‌های این استان توسط واحدهای ثبتی وصول شد که نسبت به مدت مشابه ۳۴ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: از این میزان ۱۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۷۷۷ ریال مربوط به بانک های دولتی و مابقی مربوط به بانک‌های خصوصی است که میزان وصولی بانک‌های دولتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد کاهش ولی وصولی بانک‌های خصوصی ۲۵ درصد افزایش داشته است.

محوری با اشاره به اینکه در ۴ ماهه اول امسال بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه مزایده در استان وصول شد، ابراز کرد: در این زمینه شاهد کاهش ۶۵ درصدی هستیم.

مدیرکل ثبت و اسناد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت شاهد کاهش ۶۲ درصدی وصول حقوق دولتی( نیم عشر اجرائی) هستیم که این موضوع بیانگر عدم پیگیری پرونده‌های اجرایی بویژه از سوی بانک‌های دولتی است.

محوری تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۴ دفتر رسمی ازدواج و بیش از ۱۲ دفتر رسمی طلاق در تمامی شهرستان‌های این استان فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی