تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آگوست 2021 - 21:40
کد خبر : 19696

احداث کارخانه بوکسیت به توسعه چرام کمک می کند

احداث کارخانه بوکسیت به توسعه چرام کمک می کند

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام تاکید کرد و گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای این معدن هستیم. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، معاون اقتصادی استاندار ،فرماندار چرام و برخی ازاعضای شورای سرفاریاب از محل استخراج معدن بوکسیت

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام تاکید کرد و گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای این معدن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، معاون اقتصادی استاندار ،فرماندار چرام و برخی ازاعضای شورای سرفاریاب از محل استخراج معدن بوکسیت عزیزی بازدید کردند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران، اظهارداشت: دکتر کلانتری استاندار استان بطور ویژه وضعیت معادن را رصد می کند و ماموریت امروز ما هم در این ارتباط است.

وی افزود: یکی از موارد بسیار مهم این منطقه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مواد معدنی است که خوشبختانه در طول یکی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی صورت گرفته و در راستای سرمایه‌گذاری‌ها لازم است ارزش افزوده در منطقه ایجاد شود.

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: مجموعه مدیران ارشد کشوری از جمله مدیر عامل ایمیدرو و شرکت‌های وابسته مانند شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و همچنین مدیریت ارشد استان و حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند که به هر طریق ممکن از ظرفیت های منطقه و به نحو مطلوب در کمک به توسعه استان گام های موثری بردارند.

صمیمی دوست گفت: معدن بوکسیت سرفاریاب می تواند برای منطقه نقش آفرینی بکند و طی نشست های کارشناسی که داشته ایم اگر ذخیره مواد معدنی پاسخگو باشد صنعتی متناسب با ظرفیت و پتانسیل انشالله در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بوکسیت استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد:در بازدید از شرکت الومینیای جاجرم در هفته دوم شهریور ماه جاری نسبت به چگونگی نحوه سرمایه گذاری و احداث و طراحی کارخانه وتعیین محصول تصمیم گیری خواهد شد.

صمیمی دوست درادامه گفت: مقرر شد سازمان صمت استان ذخیره معادن و وعیار آن‌ را به سرمایه گذار بخش خصوصی ارایه تا این سرمایه گذار نسبت به سناریوی مختلف تولید محصول نهایی کارخانه اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز از توجه ویژه مدیریت عالی ایمیدرو و تمامی مجموعه همکاران در آن سازمان و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و همچنین شرکت آلومینای جاجرم با نگاه مثبت شان به توسعه منطقه قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی