تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آگوست 2021 - 17:52
کد خبر : 19693

پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است/آمادگی کامل آموزش وپرورش بویراحمد برای آغاز سال تحصیلی

پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است/آمادگی کامل آموزش وپرورش بویراحمد برای آغاز سال تحصیلی

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: تمام فعالیتهای آموزش وپرورش در راستای پروژه مهر جهت بازگشایی باشکوه مدارس در آغاز سال تحصیلی است . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حمید لقمانی فر در گفتگو با خبرنگاران گفت: پروژه مهر یکی از کلیدی‌ترین کار آموزش پرورش شهرستان بویراحمد است که



آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: تمام فعالیتهای آموزش وپرورش در راستای پروژه مهر جهت بازگشایی باشکوه مدارس در آغاز سال تحصیلی است .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حمید لقمانی فر در گفتگو با خبرنگاران گفت: پروژه مهر یکی از کلیدی‌ترین کار آموزش پرورش شهرستان بویراحمد است که نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثر بخشی است.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با تشکیل کارگروهای ششگانه پروژه مهر همه اقدامات را به شکل منظم انجام می دهد گفت: آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد آمادگی لازم را برای بازگشایی هر چه باشکوه‌تر مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دارد.
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی پروژه مهر است، تصریح کرد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌اید که ما نیز باید آن را به نحو احسن برگزار کنیم.
لقمانی فر با اشاره به اهمیت ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، اظهار داشت: نقش فرهنگیان در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است و این مهم نیازمند توجه و برنامه‌ریزی دقیق در ارتباط با منابع و نیروهای انسانی است که در همین راستا اقدامات لازم جهت استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی در سطح شهرستان انجام شده است.
وی، بهره‌گیری از توان و ظرفیت همه دستگاهها بالاخص دستگاههای خدمات رسان از قبیل آب وبرق وگاز برای رفع مشکلات احتمالی را ضروری دانست و تصریح کرد: کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس در شهرستان بویراحمد فعالیت خود را در خصوص تجهیز مدارس و آماده‌سازی بهداشتی مدارس از خردادماه آغاز نموده است که تا مهر ادامه دارد.
لقمانی فر با اشاره به اینکه پروژه مهر در اولویت کاری آموزش وپرورش قرار دارد و تمامی برنامه های پروژه مهر با برنامه ریزی دقیق تا سطح مدارس پوشش داده می شود خاطرنشان کرد: جلسات پروژه مهر در شهرستان بویراحمد به صورت منظم همراه با زمان بندی ، بحث های تخصصی و گزارش دهی در راستای حل موانع و مشکلات برگزارمی شود.
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به نقش مدیران مدارس در پیشبرد اهداف والای آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: مدیران مدارس نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مدرسه دارند و در این کار از افراد توانمند و متخصص استفاده بر اساس فرآیند قانون انتخاب وانتصاب مدیران استفاده خواهد شد.
وی عنوان کرد: خلاقیت و نوآوری مدیران نقش موثری در ایجاد نشاط و پویایی در مدارس دارند و اگر مدیران در این زمینه به خوبی عمل کنند، پروژه مهر مدارس با کمترین هزینه و حداکثر کارآیی و بهره وری انجام خواهد شد.
لقمانی فر در بیان اهمیت آحاد جامعه به نقش کلیدی آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: اهمیت و نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده است که جامعه و اولیاء دانش آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی رشد دهنده، پویا و زمینه ساز پرورش استعدادهای بالقوه و خدادادی فرزندان آنها باشد.
لقمانی فر در پایان اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید متناسب با وضعیت استان و سناریوهای پیش‌بینی شده مبتنی بر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا ،مدارس فعالیت خود را در ابتدای مهرماه آغاز خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی