تاریخ انتشار : شنبه 14 آگوست 2021 - 1:24
کد خبر : 19653

توزیع یک هزار تن سیمان در بین مردم زلزله زده دنا / تخصیص ۳۰۰ تن سیمان به واحد تولید بتن در سی سخت

توزیع یک هزار تن سیمان در بین مردم زلزله زده دنا / تخصیص ۳۰۰ تن سیمان به واحد تولید بتن در سی سخت

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع یک هزار و سیصد تن سیمان در بین مردم زلزله زده دنا در یک روز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حشمت الله صمیمی دوست، اظهار داشت: باتوجه به کمبود سیمان در شهرستان دنا به ویژه حوزه ساخت و ساز

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع یک هزار و سیصد تن سیمان در بین مردم زلزله زده دنا در یک روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حشمت الله صمیمی دوست، اظهار داشت: باتوجه به کمبود سیمان در شهرستان دنا به ویژه حوزه ساخت و ساز مربوط به مردم زلزله زده این شهرستان بنا به دستور ویژه استاندار از نزدیک در این منطقه حضور یافته و بعد از مشاهده مشکلات از نزدیک نشست اضطراری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد علی رغم کاهش تولید سیمان در کارخانه سیمان مارگون به دلیل تخصیص کم برق ، عنوان کرد: مقرر شد یک هزار تن سیمان پاکتی در بین مردم شهرستان زلزله زده دنا توزیع و سیصد تن سیمان فله ای به واحد تولید بتن آن شهرستان اختصاص یابد که این مهم بلافاصله عملیاتی شد و اکنون در حال توزیع است.

صمیمی، گفت: باتوجه به تاکید و ماموریت استاندار مبنی بر حضور معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه های مرتبط تا رفع مشکلات توزیع سیمان در آن شهرستان حضور یافته و اکنون مشکل تا حدود زیادی برطرف و تا رسیدن به نقطه مطلوب این ماموریت همچنان ادامه خواهد یافت.

وی، افزود: امروز مجددا از شهر سی سخت و انبار عامل توزیع بازدید کرده که شاهد تخلیه و توزیع حجم عظیمی از سیمان در آن مکان بودیم و این مهم رضایت شهروندان سی سختی و روستاهای اطراف را به همراه داشت.

گفتنی است مدیرکل بنیاد مسکن، رئیس سازمان صمت استان، سرهنگ صالحی به نمایندگی از مسئولان سپاه استان و مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون نیز در این نشست حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی