تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 16:45
کد خبر : 19645

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار

آفتاب دنا: سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با چهار هدف تببین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و بهره مندی از آنها برای جامعه امروز – استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه جهت اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم متناسب با وضعیت هر شهرستان – اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین علیه السلام و عدالت در حمایت از هیأت مذهبی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی برگزار می شود.

عباس نصیرالاسلامی گفت: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بر اساس هر کدام از وضعیت های آبی،زرد،نارنجی و قرمز برگزار می شود.

نصیرالاسلامی گفت: تعویض پرچم بقاع متبرکه با بیرق عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز اول ماه محرم انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعویض پرچم بقاع متبرکه با بیرق عزای سید الشهدا علیه السلام، ویژه برنامه شیرخواراگان حسینی، برنامه احلی من العسل و ویژه برنامه های روز تاسوعا و عاشورا بصورت ویژه در این دهه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: پویش هر منزل یک بیرق امام حسین علیه السلام، پویش لبیک یا حسین در شب اول محرم و پویش سراسری هر خانه یک حسینیه در این دهه انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی