تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 16:35
کد خبر : 19641

تبریک رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

تبریک رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

آفتاب دنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام هادی خورشیدیان بدین شرح است: باسمه تعالیخبرنگاران و اصحاب محترم رسانه پیشتازان عرصه آگاهی رسانی به جامعه و پل ارتباطی

آفتاب دنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام هادی خورشیدیان بدین شرح است:


باسمه تعالی
خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه پیشتازان عرصه آگاهی رسانی به جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین قلمداد می شوند که خود عاملی مهم، تاثیرگذار و اثربخش در اعتماد مردم به مسئولین و همچنین زمینه ساز مشارکت و تحکیم اراده ملت قهرمان ایران در صحنه های سرنوشت ساز و مهم هستند، افرادی که به پاس حرمت و ارزش والای عرصه خبر و اطلاع رسانی، همواره از مقام ویژه ای در نزد مردم برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین قدر شناسی هستند.
به طور یقیین در شرایط سخت مبارزه با بیماری کرونا، که همت مسئولین و مشارکت تمام آحاد مردم شریف را می‌طلبد، این خبرنگاران هستند که در کنار عوامل دیگر با آگاهی بخشی و مشارکت در آموزش به جامعه، به کاهش شمار بیماران و در نهایت به ریشه کن کردن این ویروس کمک شایانی می کنند. 
روز خبرنگار فرصتی است تا یاد وخاطره کسانی که از گذشته تا به امروز در دوران دفاع مقدس و در طول حیات انقلاب اسلامی در عرصه خبر به ایفای رسالت خطیرخود نقش آفرینی و خدمت کرده اند، گرامی داشته شود.

۱۷ مرداد سالروز شهادت، شهید محمود صارمی خبرنگار شریف خبرگزاری جمهوری اسلامی، هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشور بالخصوص اصحاب رسانه‌ در استان کهگیلویه وبویراحمد خدا قوت و دست مریزاد بگوییم، این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و به موقع را آرزومندم.

هادی خورشیدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی