تاریخ انتشار : شنبه 24 جولای 2021 - 9:06
کد خبر : 19466

آب پاکی روشنفکر روی دست خواص انحصارطلب!/ مردم شما را سالها تحمل کردند، اکنون شما صبوری کنید/ چشم امید ملت به دولت منتخب است

آب پاکی روشنفکر روی دست خواص انحصارطلب!/ مردم شما را سالها تحمل کردند، اکنون شما صبوری کنید/ چشم امید ملت به دولت منتخب است

آفتاب دنا: نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم لوداب گفت: در ابتدای کار قرار بود پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی با همکاری و همراهی مدیران در تمام نقاط حوزه انتخابیه خدمت مردم برسیم اما با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این مهم محقق نشد. به

آفتاب دنا: نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم لوداب گفت: در ابتدای کار قرار بود پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی با همکاری و همراهی مدیران در تمام نقاط حوزه انتخابیه خدمت مردم برسیم اما با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این مهم محقق نشد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مهدی روشنفکر افزود: این ویروس روند کار را متوقف کرد اما هیچ وقت از جریان مشکلات غافل نبودیم و در کنار مردم حضور داشتیم.
وی تصریح کرد: همواره درصدد بودیم مشکلات را شناسایی کنیم تا بصورت کارشناسی به رفع آنها بپردازیم اما وقفه ایجاد شده روند کار را مختل کرد، ضمن پوزش از این وقفه، نتوانستیم به موقع خدمت برسیم و مستمرا با شما در ارتباط باشیم.
روشنفکر اذعان داشت: با اندکی فروکش کردن این بیماری، در حوزه بویراحمد علیا شروع به دیدار با مردم کردیم تا هم اکنون که در خدمت مردم شریف لوداب هستیم، سعی کردیم در این دیدارها سرعت داشته باشیم اما متاسفانه موج پنجم شروع شد و بنابه پیشنهاد ستاد کرونا و به جهت رعایت حال و سلامتی مردم که از همه چیز برای ما مهمتر است، با وخیم شدن شرایط جلسات را متوقف کردیم اما همچنان نگذاشتیم کارها معطل بماند.
نماینده مردم مرکز استان در مجلس ادامه داد: بنا بر مسئولیتی که شما مردم عزیز بر عهده ما قرار دادید با استعانت از خداوند متعال و همراهی استاندار استان توانستیم گام های بزرگی برداریم، بنا بر فرموده حضرت امام که تاکید داشتند مسئولان و خدمتگزاران باید خدمات صورت گرفته را به مردم گزارش دهند، باید اعلام کنم که نه تنها با تایید اینجانب بلکه به تایید کارشناسان، مدیران و مسئولانی که تاکنون در استان تحت هر عنوانی فعالیت داشته اند، بودجه استان قریب به ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
روشنفکر اظهار داشت: رشد بودجه در این دوره حداقل ۳ برابر دوره قبل بوده و برای اولین بار غیر از اعتبارات معمول که طبق روال عادی تخصیص می یافت، موفق به اخذ مبالغ زیادی در بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش، برخی دانشگاههای استان، پیراپزشکی و سایر بخش ها شدیم که در نوع خود بی سابقه بود.
وی یادآد شد: این رشد ۲۰۰ درصدی حتی شامل برخی اعتبارات جذب شده از جمله اعتبار گازرسانی به زیلایی نمی شود و در بخش های زیادی نیز موفق به اختصاص ردیف بودجه شدیم.
روشنفکر با اشاره به جاده پاتاوه به دهدشت، اضافه کرد: طبق بررسی های انجام شده دریافتیم نقشه هوایی این جاده در سال ۱۳۴۳ ترسیم شد و در سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۳ نیز بر احداث آن تاکید شد اما تا این زمان لاینحل مانده بود، ولی با پیگیری های مستمر مسئولان مخصوصا استاندار، که اگر عنوان نکنیم ناسپاسی است، در نهایت با پیگیری جدی و بازدید در این پروژه تمام مشکلات را رصد کردیم تا هرچه زودتر به پایان برسد.
وی در این باره افزود: وقتی مسیر هموار و جاده ها استاندارد باشد، تصادفات رخ نمی دهد و اینهمه ضرر جانی و مالی در کوههای خشن و جاده های غیراستاندارد حاصل نمی شود، در اوج کمبودها و مشکلات کار را پیش بردیم تا دیگر شاهد تصادفات در جاده ها نباشیم.
روشنفکر تاکید کرد: همه در هر سطحی که هستیم بر وجود تحریم ها و شرایط خاص کشور واقفیم، در چندماه گذشته هم بحران کرونا، کمبود برق، آب و خشکسالی هم مضاعف شده است، سوء مدیریت ها نیز بر مشکلات افزوده و همه دست به دست هم داده اند تا شرایط ویژه کنونی حاکم شود اما چشم امید خیلی ها به دولت آیت الله رئیسی است.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: این دولت زمانی می تواند استقرار پیدا کند و استمرار داشته باشد که همه و به ویژه خواص، نخبگان و فرهیختگان همدل بوده و تعامل داشته باشیم زیرا اگر وحدت نباشد کار به نحو مطلوب پیش نخواهد رفت.
وی افزود: باید خودخواهی ها، خودبرتربینی ها و انحصار طلبی را کنار گذاشته و دست از خط کشی و خالص و ناخالص خطاب کردن افراد برداریم و کسی را انقلابی و غیرانقلابی قلمداد نکنیم زیرا اینها در شاَن ملت نیست.
روشنفکر با اشاره به گفته امام موسی صدر مبنی بر اینکه؛ مردم ثمرات را می بینند نه شعارها را، ادامه داد: یکی از ارزوهای بنده همواره این است که کاش برای گفته های افراد مالیات قایل می شدند تا هرکس بداند بابت حرف توخالی و شعاری که می دهد باید مالیات پرداخت کند و معیار افراد اینچنین مشخص می شد.
وی ابراز تعجب کرد: گویی خداوند ابزار و معیار سنجشی جهت تشخیص میزان انقلابی بودن، خالصی و ناخالصی و درجه کیفیت به برخی دوستان عطاکرده که این چنین قاطعانه عده ای را خوب و دیگران را بد دسته بندی می کنند! این رفتارها صحیح نیست و ما همچنان دست دوستیمان را دراز می کنیم زیرا می دانیم مردم آنقدر مشکل دارند و تحمل کرده اند که نباید روی زخمشان نمک پاشید.
وی بااشاره به روی کار آمدن دولت جدید افزود: به یاری خداوند و باتوجه به شعارها و برنامه هایی که ریاست جمهور منتخب ارایه داده اند، نوید فردی با دیدگاه بلند را به مردم می دهیم که ورای از خط کشی ها و جبهه گیری هاست، ایشان آمدند و کار را شروع کردند ضمن اینکه مجمع نمایندگان استان در کنار هم و همسو با ایشان هستیم، بانک نخبگان استان را با رصد فرزندان استان در اقصی نقاط کشور شناسایی کرده، تا از همه سلیقه ها و استعدادها برای ساختن استانی آباد کمک بگیریم.
روشنفکر خطاب به برخی خواص که آنها را انحصارطلب خواند، عنوان داشت: مردم سالیان سال شما را تحمل کردند، شما نیز چند صباحی صبوری کنید زیرا همه از شعارهای پوچتان خسته شده و به دنبال عمل هستند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: همواره به دنبال ارتباط مستمر با مردم بودم و امروز که شرایط بیماری کرونا محدودیت هایی را ایجاد کرده، اگر عمری بود همچنان از مردم غافل نخواهیم شد و تلاش می کنیم فاصله ها را برداریم و در بخش های مختلف استان با مردم دیدار کرده و مشکلاتشان را از نزدیک رصد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی