تاریخ انتشار : دوشنبه 12 جولای 2021 - 12:35
کد خبر : 19364

فردا،سیمان در دنا توزیع می شود/علی رغم بحران برق چرخ کارخانه سیمان مارگون می چرخد

فردا،سیمان در دنا توزیع می شود/علی رغم بحران برق چرخ کارخانه سیمان مارگون می چرخد

آفتاب دنا: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل بحران کمبود برق گفت: کارخانه سیمان تولید خود را آغاز و سیمان به سی‌سخت می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از شهر زلزله‌زده سی‌سخت با قدردانی از همراهی مردم این شهرستان گفت: بازسازی شهر

آفتاب دنا: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل بحران کمبود برق گفت: کارخانه سیمان تولید خود را آغاز و سیمان به سی‌سخت می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از شهر زلزله‌زده سی‌سخت با قدردانی از همراهی مردم این شهرستان گفت: بازسازی شهر سی‌سخت به مرحله با ثباتی رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکل کمبود سیمان در منطقه سی‌سخت افزود: طبق مصوبه کشور به دلیل کمبود برق همه کارخانه‌ها تعطیل شدند اما به دلیل نیاز مردم زلزله‌زده سی‌سخت، از روز گذشته درب کارخانه سیمان مارگون باز و تولید از سر گرفته شد و ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۲۱ تیر ماه، سیمان به سی‌سخت حمل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سوم سیمان رایگان ساخت و ساز مردم را انجام می‌دهد، افزود: علی‌رغم تغییر چندباره قیمت مصالح ساختمانی، کارخانه سیمان مارگون پذیرفت که سیمان مازاد بر سهمیه را به قیمت کارخانه در اختیار مردم قرار دهد.

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ابتدای زلزله‌زده سی‌سخت کمیسیون ماده ۵ فوق‌العاده‌ای برای تغییر کاربری و نهایی شدن سند در سی‌سخت تشکیل شد، هفته آینده مجددا این کمیسیون تشکیل و سایر سندها تعیین تکلیف می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت شهرستان دنا گفت: حدود یک هزار و ۷۰۰ واحد در شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف در حال احداث است که بالغ بر ۶۰۰ واحد سقف‌گذاری شده ( سیصد واحد در شهر و بالغ بر سیصد واحد در روستاها سقف گذاری شده است )و ۶۵۰ واحد دیوار چینی شده و بیش از یک هزار واحد دیگر هم در مرحله فنداسیون، پی و ستون هستند.

وی با تشکر از همراهی برخی دستگاه‌ها و انتقاد از دستگاه‌های کم‌کار افزود: دستگاه‌ها تلاش خود را بیشتر کنند، واحدها باید قبل از شروع فصل سرما به مردم تحویل داده شوند.

حاجی‌زاده بر رعایت اصول فنی در ساخت و ساز واحدها در شهرستان دنا تاکید کرد و گفت: ناظران زیادی برای نظارت بر رعایت مسائل کیفی و فنی به کار گرفتیم البته خود مردم هم نظارت کنند تا واحدهای با کیفیت و محکمی احداث شود.

وی در پایان با اشاره به وحدت و همدلی میان همه مسئولان استان گفت: تا آخرین لحظه کنار مردم هستیم تا هر چه سریعتر واحدهای با کیفیت احداث و تحویل آنها شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی